برگزاری آیین بزرگداشت نوروز باستانی 1402 در لس آنجلس با شعار «زن، زندگی، آزادی»
به روز شده در      جمعه 12 اسفند 1401     -   Friday March 3 2023

در بزرگداشت آیین نوروز باستانی، این یادگار دیرین آزاد اندیشان، با حمایت از شعار« زن، زندگی، آزادی»، روز شنبه 18 مارچ 2023 (27 اسفند 1401) در محوطه شهرداری منطقه غرب لس آنجلس گرد هم می آییم.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
در این رویداد که به همت کتابخانه همگانی لس آنجلس در فضای باز برگزار می شود، هنرمندان ایرانی مقیم لس آنجلس برنامه های هنری اجرا خواهند کرد و کارگاه های آموزشی و فعالیت های تفریحی نیز برای همه سنین در کنار آن برگزار خواهد شد. 
از دیگر برنامه ها در این روز می توان به شعرخوانی، اجرای موسیقی و نمایش پرفرمونس های اعتراضی، برگزاری مسابقه و سخنرانی نیز اشاره کرد. 
 
شایان ذکر است، در محل برگزاری این مراسم، غرفه های نمایش ساخت دکمه های تزیینی و آثار هنری جمعی، تهیه مجله شخصی، طراحی و رنگ آمیزی تخم مرغ و کاردستی های نوروزی برای کودکان، نمایش خزندگان و دیگر برنامه های سرگرم کننده به همراه جایزه ها و یادگاری های ارزنده از سوی کتابخانه ارائه خواهد شد. 
 
لازم به ذکر است که تعداد پارکینگ در محل موجود محدود می باشد و پارک خودرو در خیابان های اطراف نیز امکان پذیر است. در این مکان نیز، غرفه های فروش غذا حضور خواهند داشت. 
برای آگاهی بیشتر از این رویداد، می توانید با 08 ایرانیان یا یکی از کتابداران پارسی زبان در کتابخانه های زیر تماس حاصل فرمایید.   
کتابخانه وست ولی: ۹۸۰۶-۳۴۵-۸۱۸
کتابخانه وولند هیلز: ۰۰۱۷-۲۲۶-۸۱۸
کتابخانه مار ویستا: ۳۴۵۴-۳۹۰-۳۱۰
 
این رویداد توسط کتابخانه همگانی لس آنجلس و با مشارکت مالی و پشتیبانی گروه های زیر برگزار می شود: 
هیئت اجرایی برابری نژادی کتابخانه همگانی لس آنجلس، شهرداری منطقه ۱۱ لس آنجلس و عضو شورای شهر تریسی پارک، اتاق بازگانی وست لس آنجلس، رستوران دلفی، کافه خلیج فارس، شرکت کتاب، رادیو ایران ۶۷۰ ای ام و انجمن کتابداری پسیفیک پلسیدز: گروه دوستان کتابخانه پلسیدز. 
 
منتظر دیدار سبز شما هستیم. 
 
زمان : روز شنبه،18 مارچ 2023، از ساعت 10:30 صبح تا 1:00 بعد از ظهر
مکان: محوطه شهرداری منطقه غرب لس آنجلس ( فضای باز پشت کتابخانه همگانی شعبه وست لس آنجلس، در تقاطع بلوار سنتامانیکا و خیابان پوردو)
 1645Corinth Ave, Los Angeles, CA 90025
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©