بنیاد نیکوکاری نوروز به یاری مردم مبارز ایران شتافت
به روز شده در      سه شنبه 1 فروردین 1402     -   Tuesday March 21 2023

بنیاد نیکوکاری نوروز (Nowrooz Charity Foundation) با همکاری ایرانیان خیّر و نیکوکار خارج از کشور به یاری هم میهنان مبارزمان در کردستان، زاهدان و خوی که در وضعیت قرمز و نابسامانی بسرمی برند، شتافت. این بنیاد، با ارسال مواد غذایی و دیگر لوازم مورد نیاز سعی دارد شرایط زندگی و مبارزه را برای مردم شجاع و دلیر ایران سهل و آسان تر نماید.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
در جریان انقلاب «زن، زندگی، آزادی»، برای رهایی ایران از رژیم جمهوری اسلامی، بسیاری از جوانان جان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر پدر، مادر و یا نان آوران خود را . این فقدان بار سنگینی را بر دوش دیگر مردم ایران بویژه ایرانیان خارج از کشور نهاد. از این رو، بنیاد نیکوکاری نوروز بر آن شد تا هم میهنان مبارزمان را در شهرهای کردستان، زاهدان و خوی یاری نماید. 
 
بنیاد نوروز کمک های مالی به همراه بسته های مواد غذایی و دارو را برای مردم مبارز و همیشه در صحنه زاهدان و کردستان ارسال نمود. مردمی که اسوه شجاعت، مهربانی و دلیری می باشند. مردمی که اگر تمام ایران بنشینند، آنها در مقابل این رژیم مستبد سرخم بر نمی آورند. این بسته ها راهی روستاهای کردستان و زاهدان شد، تا بلکه بتواند مسکنی بر زخم و دردهای  این روزهایشان باشد. 
 
از سویی دیگر، بنیاد نوروز بسته های کمکی خود را به همراه وسایل گرمایشی از جمله بخاری و پتو برای مردم خوی ارسال نمود. مردمی که محرومیت و زلزله را توامان تحمل کردند، و هوای سرد زمستان را در چادرهای غیراستاندارد مشمایی بسر بردند. ارسال این هدایا مردم خوی و روستاهای اطراف را در مقابل سرمای استخوان سوز زمستان حفظ نمود و برق امیدی بر چشمان کودکان نشاند، تا پس از رهایی کشورمان، بار دیگر میهنمان با دست این کودکان آزاد و آباد گردد. 
 
بنیاد نیکوکاری نوروز از تمامی هم میهنانمان در خارج از کشور تقاضا می کند، برای تداوم اعتراضات سراسری، مردم مبارز و شجاع داخل ایران را یاری رسانند.
برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت زیر مراجعه و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
 
یا شماره های 7800-544-704-001
001-703-303-6661
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©