اهدای 50 هزار دلار کمک نقدی فدراسیون یهودیان ایرانی-آمریکایی به خانواده های دادخواه در ایران
به روز شده در      جمعه 4 فروردین 1402     -   Friday March 24 2023

فدراسیون یهودیان ایرانی- آمریکایی طی مراسمی به مناسبت تجلیل نوروز باستانی و به منظور گرامیداشت یادمان جان فدایان جنبش «زن، زندگی، آزادی»، کمک های نقدی به مبلغ 50 هزار دلار به مردم نیازمند و خانواده های آزادیخواه و دادخواه در ایران اهداء نمود.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
این فدراسیون برای استفاده از تسهیلات قانونی افک (OFAC)، کمک های خود را از طریق «بنیاد غیرانتفاعی نیکوکاری نوروز» به ایران ارسال کرد.
 
الی الیشمرنی، ریاست فدراسیون یهودیان ایرانی آمریکایی در این مراسم اظهار داشت: «کمک های نقدی جمع آوری شده برای کمک به خانواده های نیازمند و آزادیخواهی می باشد که در جنبش «زن، زندگی، آزادی» پدر، مادر و یا نان آوران خود را از دست داده اند. »
 
بهمن معالی زاده کارآفرین و مدیر بنیاد نوروز نیز با اشاره به فعالیت های این بنیاد در 19 سال گذشته تأکید کرد: «این بنیاد برای ارسال کمک های نقدی به ایران بمدت 10 سال است که مجوز افک آمریکا را اخذ نموده و تمامی اقدامات از طریق مسیر قانونی انجام می گردد.» 
وی افزود: « با کمک های ایرانیان خارج از کشور، بسیاری از مصدومین اعتراضات اخیر درمان شدند و تعدادی از افرادی که با ساچمه مجروح شده بودند، برای درمان به خارج از کشور منتقل شدند. »
 
الهام یعقوبیان نایب رئیس فدراسیون یهودیان ایرانی آمریکایی نیز اظهار داشت: «در شرایطی که هموطنان ما در ایران تلاش می کنند تا به آزادی برسند، ما نیز در اینجا سعی می کنیم صدای آنها باشیم و آنها را یاری رسانیم. »
 
لازم به ذکر است، در ابتدای این مراسم قطعه کوتاه شاهنامه خوانی براساس داستان چکونگی «پیدایش نوروز و جمشید» توسط گردآفرید هنرمند نقال و پیش پرده خوان مقیم لس آنجلس اجرا گردید. 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©