معرفی کتاب: « بهشت برین حقیقت دارد»
به روز شده در      جمعه 3 شهریور 1402     -   Friday August 25 2023

نویسنده: ایین الکساندر / مترجم: محمود دانایی / انتشارات: پندار تابان / سال انتشار: 1398
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

کتاب حاضر، سفر یک جراح مغز و اعصاب، در زندگی پس از مرگ است، شرح تجربه‌ی نزدیک به مرگ  ایبن الکساندر، دکتر برجسته مغز و اعصاب در دوران هفت روز کما می باشد.

هزاران نفر تجربه نزدیک به مرگ (nde) داشته‌اند، اما دانشمندان اغلب بر این باورند که چنین امری غیرممکن است. دکتر الکساندر (Eben Alexander) هم یکی از همان دانشمندان بود. وی به زندگی پس از مرگ یا روح غیرجسمانی اعتقاد نداشت. او همیشه از آن دسته افرادی بود که بدون اعتقاد به روح، روی بعد مادی زندگی تمرکز می‌کردند. او مانند تمام آدم‌هایی که به دین و عقاید مذهبی شک دارند، معتقد بود داستان‌های پس از مرگ فقط توهم و محصول تخیل انسان هستند. دکتر الکساندر که خود جراح برجسته مغز و اعصاب است به بیماری نادری مبتلا شد و هفت روز متوالی در کما رفت. سپس هنگامی که پزشکان معالج امکان متوقف کردن درمان او را بررسی می‌کردند، ناگهان چشمانش باز شد و از کما بیرون آمد.

بهبودی دکتر الکساندر یک معجزه پزشکی است. اما معجزه واقعی سرگذشت او مربوط به جای دیگری است. دکتر الکساندر در مدتی که جسم او در کما بود، به ماورای این جهان سفر کرد و موجود فرشته‌گونه‌ای او را به عوالم ژرف موجودیت فرامادی هدایت می کرد.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©