مردم اسرائیل با راه اندازی کمپین IsraelisloveIranians# از مردم ایران حمایت می کنند
به روز شده در      سه شنبه 14 شهریور 1402     -   Tuesday September 5 2023

شبکه های اجتماعی اسرائیل با راه اندازی کمپین IsraelisloveIranians# در آستانه برگزاری مراسم «روش هشانا» سال نو یهودی، همزمان با سالگرد قتل حکومتی مهسا امینی، از مردم ایران در مبارزه برای آزادی و سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی حمایت می کنند. سازمان ها و شخصیت های مشهور و برجسته اسرائیلی طی بیانیه ای اعلام کرده اند که در این کارزار شرکت خواهند کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
امیلی شریدر، یکی از بنیانگذاران این کارزار، طی بیانیه ای اعلام کرد: "حمایت از مردم ایران در این جنبش که با محوریت زنان است، باعث تضعیف طرفداری و حمایت از اسرائیل نخواهد شد."   
شریدر گفت: "از آنجا که روز جهانی همبستگی با مردم ایران همزمان با روز «روش هشانا» می باشد، برای ما مهم است که در این روز بطور گسترده ای از مردم ایران حمایت کنیم.  مردم ایران، دشمنان ما نیستند، بلکه متحدان ما در مبارزه با رژیم جمهوری اسلامی می باشند که خشونت و ترور را در همه جا گسترش می دهد و ما اسرائیلی ها با افتخار در کنار مردم ایران تا بدست آوردن آزادی ایستاده ایم. " 
وی خاطر نشان کرد که کمپین رسانه های اجتماعی در طول ماه سپتامبر همزمان با تظاهرات جهانی در ایران در 16 سپتامبر (25 شهریور)، سالگرد مهسا امینی به منظور حمایت از مردم ایران، سازماندهی شده است. 
 
در این کمپین چه کسانی شرکت خواهند کرد؟
در این بیانیه، به چهره ها و سازمان های مختلفی که در این کمپین شرکت می کنند، اشاره می گردد. در میان شرکت کنندگان در این کمپین، نمایندگانی از تمام جریان های جامعه اسرائیل حضور دارند، از جمله: سازمان عربی-اسرائیلی Together Vouch for Each Other، کمیته دقت در گزارش خاورمیانه (CAMERA) و جنبشهای: StandWithUs، مبارزه با یهودستیزی، WIZO و موسسه تل اویو.
همچنین، شخصیت های برجسته ای از جمله: قهرمان المپیک اسرائیل (ساگی موکی)، مبارز UFC (ناتان لوی)، مدل اسرائیلی و بازیگر فیلم Swell Or Ariel (اورین جولی)، ملکه زیبایی اورشلیم، خالق ایساک شاروف(فواد)، فعال اجتماعی عرب اسرائیلی(جوزف حداد)، مدل اسرائیلی(ناتالی دادون)، تاجر اسرائیلی (اشلی واکسمن بخشی) و سفیر اسرائیل در سازمان ملل متحد (گیلاد اردان) در این کمپین شرکت خواهند کرد.
 
در این بیانیه همچنین آمده است: "تظاهرات جهانی در 16 سپتامبر برای همبستگی با مردم ایران و صدها معترض ایرانی که شکنجه و یا اعدام شده اند و یا در حال حاضر در زندان می باشند،  با هدف تغییر رژیم جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.  "
در اسرائیل این تظاهرات در شهر هولون همزمان با وقوع روش هشانا، سال نو یهودی، برگزار می گردد، که این تقارن نه تنها مانعی برای مراسم روش هشانا نخواهد بود، بلکه همزمانی این رویداد را به فال نیک می گیریم. 
 
علاوه بر این، از تاریخ 12 تا 14ماه سپتامبر، از نقاشی های دیواری ( گرافیتی) طراحی شده با مضمون حمایت از معترضان ایرانی در تل اویو، اورشلیم و حیفا رونمایی خواهد شد.
 
گفتنی است که شریدر در صفحه اینستاگرامی خود از دنبال کنندگان خود خواسته است در صورت تمایل آنها به شرکت در این کارزار، یک پست به همراه با 1 تا 2 جمله در مورد اینکه «چرا شما به عنوان یک اسرائیلی از مردم ایران دولت حمایت می کنید، با هشتگ IsraelisLoveIranians# را به اشتراک بگذارند.»
 
 
ترجمه : گروه خبری ایرانشهر 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©