معلم درس اسلامی جامعه مسلمانان کلرادو، یهودیان را «دروغگو و غیرقابل اعتماد» خواند
به روز شده در      جمعه 5 آبان 1402     -   Friday October 27 2023

معلم آموزش درس اسلامی در مرکز جامعه مسلمانان آرورا کلرادو (CMCC) روز شنبه 22 اکتبر 2023، به کودکان حاضر در این کلاس گفت که یهودیان «دروغگو و غیرقابل اعتماد» هستند و آنها پیامبر خود را کشتند و خداوند آنها را به میمون تبدیل کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
معلم مرکز جامعه مسلمانان در آرورا کلرادو در کلاس درس اسلامی خود به کودکان می گوید:" آیا به یهودیان که دروغ می گویند و عهد خود را می شکنند، می توان امروز اعتماد کرد؟ یهودیان پیامبران خود را کشتند، سعی کردند که عیسی را نیز بکشند و خداوند ماهیگیران یهودی را به میمون تبدیل کرد. " او در ادامه سخنان خود می گوید: "اسرائیلی ها ، برادران و خواهران فلسطینی ما را که کشته می شوند با نازی ها مقایسه می کنند. یهودیان می خواهند ما را فریب دهند. حال، اگر شما از این چیزها آگاه شوید، یک نوع نفرت پراکنی است؟ "
 
بنابه فیلم های ویدئو منتشر شده در یوتیوب، گفته می شود که این فرد عمر میچل، امام جماعت مسجد عمر بن الخطاب است که در ساختمانی متعلق به مرکز  اسلامی CMCC در آرورا کلرادو سخنرانی کرده است.
گفتنی است در وب سایت مرکز  CMCC آمده است که هدف این مرکز «خدمت به جامعه مسلمان و غیرمسلمان به طور یکسان و تقویت اتحاد جامعه در زمینه اخلاق و منش نیکو و ارزش های خانوادگی است.» در این وب سایت نیز تأکید شده است که این مرکز برای آموزش مسلمانان و غیر مسلمانان در تمام سنین می باشد که تلاش می کند باورهای غلط نسبت به مسلمانان را در جامعه غیرمسلمان از بین ببرد و با درک اسلام بهترین سبک زندگی را به دیگران آموزش دهد. 
با این حال، معلم درس اسلامی این مرکز به کودکان حاضر در جلسه می گوید که یهودیان دروغگو هستند و عهدهای خود را زیر پا می گذارند و پیامبر خود را کشته اند و حتی تصمیم داشتند که عیسی را بکشند. وی با اشاره به داستان ماهیگیران یهودی که بخاطر ماهیگیری در روز سبت به "میمون" تبدیل شدند، می گوید، اسرائیلی ها که به فلسطینی ها حمله می کنند و آنها را می کشند، انتظار دارند که مسلمانان به آنها اعتماد کنند. 
این سخنرانی در یوتیوب و فیس بوک، توسط مرکز جامعه مسلمانان کلرادو به صورت زنده پخش شده است. شما می توانید این فیلم را از لینک سایت خبری MEMRI که در زیر آمده است، مشاهده کنید. 
 
ترجمه : خبرگزاری ایرانشهر
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©