برگزاری نمایشگاه «جستجوی خویش در سرزمین طلسم و جادو» در لس آنجلس
به روز شده در      جمعه 5 آبان 1402     -   Friday October 27 2023

اولین نمایشگاه انفرادی افسون، هنرمند ایرانی با عنوان «جستجوی خویش در سرزمین طلسم و جادو» در تاریخ 18 نوامبر 2023 در گالری وست هالیوود لس آنجلس برگزار می گردد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
این نمایشگاه، ارائه منحصر به فرد و بی نظیری از آثار یک بانوی هنرمند ایرانی به نام افسون است که ترکیبی از هنر داستان سرایی با استفاده از لینوکات و آبرنگ را در معرض نمایش عموم قرار می دهد. 
افسون در آثار خود با نیم نگاهی به گذشته و دوران باستان به آینده نیز می نگرد و بازدیدکنندگان آثار هنری اش را وارد سرزمین طلسم و جادو می کند.
 او  در آثار خود با اشاره به شعرهای دوران کودکی اش در ایران، داستان هایی پر از امید و آرزو، ترس و انتظار را روایت می کند که زنان قهرمان را در طول تاریخ مورد ستایش و تمجید قرار می دهد. 
 
هدف افسون از آثار هنری خود حفظ گذشته فرهنگی و نوستالژی از طریق داستان سرایی دیداری و شمایل نگاری است که در آثارش، ماهیت درون‌نگر و دشوار یک هنرمند زن دیاسپورای ایرانی را با اشارات تاریخی به نمایش می گذارد. 
 
افسون می گوید که همیشه مجذوب ایده طلسم و جادو بوده است و نمادهایی از آنها را از سراسر جهان جمع آوری کرده است که بیشتر آنها از ایران می باشد. آثار این هنرمند ایرانی در سطح بین المللی از جمله در  مرکز LACMA، موزه بریتانیا، موزه پیر برژ-ایو سن لوران و دیگر مراکز هنری به نمایش گذاشته شده است. 
 
افسون که هنرمندی خودآموخته است، دوران کودکی خود را در ایران و دوران جوانی اش را در کالیفرنیا گذرانده است و از سال 1988 در لندن ساکن می باشد. 
 
ADVOCARTSY West Hollywood
434N La Cienega Blvd. LA 90048
Wednesday - Saturday 11-5 pm or by appointment
email info@advocartsy.com
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©