فرد مهاجم به یک خانواده یهودی به جرم جنایی متهم شد
به روز شده در      دوشنبه 15 آبان 1402     -   Monday November 6 2023

مردی که اعضای یک خانواده یهودی ساکن در استودیو سیتی کالیفرنیا را تهدید به کشتن کرده بود، به جرم جنایی متهم شد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
 این مرد 44 ساله که دانیل گارسیا نام دارد، پیش تر به سه فقره جرم متهم شده است از جمله یک فقره تهدید جنایی، یک مورد تلاش برای سرقت از منزل خانواده ای ثروتمند و مورد دیگر، اقدام به خرابکاری به میزان 400 دلار خسارت وارده.
 
دانیل گارسیا قرار بود در روز جمعه محاکمه شود، اما در حال حاضر با وثیقه ای به مبلغ 125000 دلار زندانی شده است. هنوز مشخص نیست که آیا این فرد وکیلی دارد که از او دفاع کند یا خیر.
 
پلیس در خصوص این حادثه می گوید، دانیل گارسیا که تنها لباس زیر پوشیده بود، در صبح روز چهارشنبه در حالی که اعضای این خانواده یهودی در خواب بودند، ضربه ای به در منزل آنها واقع در بلوار لورل کانیون استودیوسیتی، وارد می کند و آنها از خواب می پرند و می بینند که مرد مهاجم فریاد می زند : «یهودیان را بکشید تا فلسطین آزاد شود» 
 
میرز، پدر خانواده نیز می گوید: « با مشاهده فرد مهاجم فوراً از روی تخت پریدم و او را به بیرون از خانه هل دادم و با فریاد به همسرم گفتم که اسلحه ام را بیاور.» 
 
میرز می گوید که او در واقع هیچ اسلحه ای ندارد، اما او این جمله را گفته بود تا باعث ترس فرد مهاجم شود و بتواند از خانواده اش محافظت کند. سپس یکی از اعضای خانواده با شماره 911 تماس  می گیرد و مأموران پلیس فرد مهاجم را در حیات خلوط منزل آنها پیدا و دستگیر می کنند. 
 
گزارش شده است که به اعضای این خانواده هیچ آسیبی وارد نشده است.  
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©