آیا واقعا اسراییل خواهان گسترش جنگ به منطقه است ؟
به روز شده در      جمعه 29 دی 1402     -   Friday January 19 2024

سفید شویی جمهوری اسلامی ایران همچنان در خارج از کشور توسط فعالان سیاسی ادامه دارد که در اینجا به یک نمونه از آن اشاره می گردد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
 
 هوشنگ امیراحمدی این ادعا که «اسرائیل خواهان جنگ در منطقه است»، را در گفتگویی کتبی با سایت خبری «مستقل آنلاین» مطرح نموده است.
اما به رأی العین می بینیم که جمهوری اسلامی ایران، نه فقط به اربیل در اقلیم کردستان و البته در داخل جمهوری اسلامی عراق موشک پراکنی می کند، بلکه بلوچستان در خاک جمهوری اسلامی پاکستان را نیز بی نصیب نگذاشته است. 
چرا هوشنگ امیر احمدی که نیروهای نیابتی جمهوری اسلامی مانند حشدالشعبی که به نیروهای آمریکایی حمله می کند، حزب الله که شمال اسرائیل را بمباران می کند و حوثی های یمنی که به کشتی های تجاری در دریای سرخ حمله می کنند را نادیده می گیرد. این در شرایطی است که بلندگوهای تبلیغاتی جمهوری اسلامی ایران و مقامات آن، بدون این که حاشا کنند و کتمان نمایند، به گروه تروریستی حماس هم کمک مالی کرده و هم آموزش نظامی داده و هم تسلیحات در اختیار آنان قرار داده است. 
به راستی، چه کسی در منطقه جنگ افروزی کرده و می کند؟ و چرا هوشنگ امیراحمدی این ادعای سخیف را مطرح می  نماید. هوشنگ امیراحمدی در جهت مظلوم نمایی برای جمهوری اسلامی و مقامات آن است، حکومتی که دستش به خون هزاران نفر ایرانی و شهروندان دیگر کشورها آلوده است؟ 
برای این که بدانیم مستقل آنلاین کیست و چیست؟ با مراجعه به این سایت خبری، مشاهده می کنیم که هیچ نامی از نویسندگان مقالات این سایت ذکر نشده است و نام مصاحبه کننده ای که با همین آقای هوشنگ امیر احمدی نیز گفتگو کرده، قید نشده است. بدون شک، مستقل آنلاین نیز زیر مجموعه «سربازان گمنام امام زمان» است که هیچ نمی خواهد، هویت خود را آشکار کند. 
در بخش «درباره ما» سایت خبری مستقل آنلاین آمده است: 
" وب سایت خبری مستقل آنلاین با هدف پوشش آخرین اخبار ایران و جهان در سال 1398 تاسیس شد. این رسانه مستقل بودن را هم در اسم و هم در مشی سرلوحه خود قرار داده و در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی به تنویر افکار عمومی می پردازد. گفتنی است اخبار منتشر شده موضع مستقل آنلاین نبوده و تنها بر اساس رسالت خبری منتشر می شوند."
 
سایت خبری «مستقل آنلاین» در داخل ایران فعالیت می کند و آن چنان که خودش نوشته است در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کند. 
 
آقای امیر احمدی در جای دیگری از گفتگوی خود با مستقل آنلاین اظهار می دارد:  "دموکرات‌ها عمدتاَ بیشتر ضد روس و جنگ‌طلب هستند"
آیا دموکرات‌های آمریکا جنگ طلب هستند؟ در حالی که این روسیه بوده که به اوکراین تجاوز کرده و تنها گناه اوکراین این بوده که مردمش هوادار غرب و دموکراسی اند و می خواهند ا ز کشور خود در برابر روسیه دفاع کنند.
 
در جای دیگر مصاحبه می گویند: 
" گسترش جنگ اسراییل و غزه به خارج از محدوده فعلی آن و شروع یک جنگ منطقه‌ای که حتما بلافاصله قاره‌ای خواهد شد(این بحث در مجال این مصاحبه نیست). این جنگ گسترده آرزوی ولادیمیر زلنیسکی و بنجامین نتانیاهو است."
آقای امیر احمدی، زلنسکی و نتانیاهو را جنگ طلب معرفی می کند که در هر دو مورد این "روسیه پوتین" و "حماس هنیه"  بوده اند که جنگ را به اوکراین زلنسکی و اسرائیل نتانیاهو تحمیل کرده اند. 
 
نویسنده: بیژن خلیلی
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©