حماس همان جمهوری اسلامی ایران است و جمهوری اسلامی ایران همان حماس است
به روز شده در      جمعه 6 بهمن 1402     -   Friday January 26 2024

افشای آگاهی حکومت جمهوری اسلامی ایران از انفجار انتحاری تروریستی در کرمان در زمان برگزاری سالگرد قاسم سلیمانی، یکبار دیگر ثابت کرد حکومت خون آشام اسلامی نه تنها هر کسی را که کوچکترین خطری برای نظام داشته باشد، حذف می کند، بلکه حتی آماده است هواداران پر و پا قرص خود را برای رسیدن به مقاصد پلیدش نیز قربانی کند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
مراد ویسی در برنامه ۲۴ فرزاد فرحزاد  - شبکه ایران اینترنشنال- این مقوله را ریاضی وار شماره بندی کرد که در اینجا بدان اشاره می کنم.  
 
1- حکومت اسلامی اطلاع آمریکا را در این مورد به جان خرید و از رفتن مقاماتش و خانواده قاسم سلیمانی ممانعت به عمل آورد. به عبارت دیگر خون این افراد از بقیه آحاد مردم حتی هوادارانش رنگین تر است.
 
2-  آمریکای جهانخوار( به زعم حکومت اسلامی) ارزش جان مردم ایران را از حکومت اسلامی  عزیزتر می شمارد.
 
3- خرد جمعی مردم ایران در زمانی که انفجار رخ داد بر این باور بود که کار، کار حکومت اسلامی است. درست است که داعش مسئولیت این انفجار انتحاری را به عهده گرفت، ولی حکومت اسلامی بدون شبهه می توانست حداقل با لغو این گردهم آیی از این فاجعه ملی جلوگیری به عمل آورد.
 
4- مردم ایران سالهاست فریاد بر می آورند که: "دشمن ما همین جاست ، دروغ میگن آمریکاست"
 
5-حکومت اسلامی که 17 سازمان اطلاعاتی قد و نیم قد دارد، عرضه لازم را ندارد که خود توطئه های علیه ملت ایران را، شناسایی کند و باید سازمان های اطلاعاتی کشورهای بیگانه، این اخبار و اطلاعات را در اختیار حکومت اسلامی قرار دهند. 
 
6- حتی با داشتن اطلاعات این توطئه تبهکارانه، یک هفته پیش از وقوع، یا عرضه نداشتند که آن را متوقف کنند و یا گذاشتند که اتفاق بیفتد تا از خون به زمین ریخته شده هوادارانشان برای بهره گیری های سیاسی حال و آینده استفاده های غیر مشروع بنمایند.
 
7- این رسوایی نشان می دهد که برگزاری مجلس ختم مرده ای به نام قاسم سلیمانی، از جان هزاران ایرانی برایش مهمتر است.
 
و آقای علی افشاری در یکی از همین برنامه های 24 - آقای فرداد فرحزاد گفت: نظام اهریمنی حکومت اسلامی استوار است بر مرگ، که از آن برای مهار مخالفان و به بهشت فرستادن هواداران و خودی ها بهره می برد.
 
و در پایان باید یادآور شوم که معمولا در این بده بستانها، سازمان سیا امریکا انتظار دارد که اگر حماس بخواهد کاری تروریستی علیه آمریکا انجام دهد، حکومت اسلامی مدتی قبل خبرش را به آمریکا بدهد و در نتیجه به حماس خیانت کند.
 
این است رسم روزگار.
به امید زدودن همیشگی این ناپاکان از صفحه روزگار 
 
نویسنده : بیژن خلیلی
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©