همسویی توکا نیستانی با رژیم جمهوری اسلامی
به روز شده در      جمعه 11 اسفند 1402     -   Friday March 1 2024

هشت شخصیت سرشناس اپوزیسیون خارج از کشور برای اولین بار در دانشگاه جرج تاون واشنگتن گرد هم آمدند تا درباره آینده دموکراسی در ایران گفت‌وگو کنند. این 8 نفر عبارت بودند از شاهزاده رضا پهلوی، مسیح علی‌نژاد، نازنین بنیادی، شیرین عبادی، حامد اسماعیلیون، علی کریمی، گلشیفته فراهانی، عبدالله مهتدی.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
همچنان که می دانیم این افراد نتوانستند پس از آن با یکدیگر همکاری کنند. اما مشکل مردم با برخی از این افراد و وابستگان به آنها و یا هوادارانشان این بوده و هست که مسائل بوجود آمده برای همکاری را به نوعی بازتاب کرده اند که به نفع جمهوری اسلامی تماام است، نه در جهت جنبش "«زن، زندگی، آزادی». 
 
 در این میان، توکا نیستانی کاریکاتوریست هنرمند که کاریکاتورهایش تا پیش از انقلاب مهسا و جنبش زن زندگی آزادی بر محور ضدیت با جمهوری اسلامی می چرخید، به یکباره تغییر کرده و علیه شاهزاده رضا پهلوی و همسرش و نهاد پادشاهی کاریکاتورهای متعددی کشیده است. آخرین خبر این است که جمهوری اسلامی از توکا نیستانی و کاریکاتور هایش دعوت به عمل آورده که در نمایشگاهی در تهران شرکت کند. جداً شرم آور است که توکا نیستانی به جای این که نوک قلم خود را به دیکتاتور نعلین پوش  که هزاران ایرانی را به قتل رسانده است، نشانه بگیرد به شاهزاده رضا پهلوی و همسرش یاسمین پهلوی گیر داده است. یادآوری این نکته را ضروری می دانم که توکا نیستانی به نمایشگاهی دعوت شده که برخی از کاریکاتوریست های شرکت کننده، همان هایی هستند که در شوهای کاریکاتورکشی نگون بختان هولوکاست شرکت داشته اند و از قزبانیان هولوکاست برای خودشان نمدی و پولی ساخته اند. ملت ایران در فردای آزادی ایران که حتماً دیر  و دور نیست، سزای کسانی که آب به آسیاب دشمن ریخته اند را خواهد داد.
 
نویسنده : بیژن خلیلی
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©