«زمین خواری آخوند صدیقی» و حکایت «دزد پیاز» عبید زاکانی
به روز شده در      سه شنبه 29 اسفند 1402     -   Tuesday March 19 2024

خبری که اخیراً توسط یاشار سلطانی، خبرنگار ضد فساد کشورمان در شبکه اجتماعی او درباره یک باغ 1000 میلیارد تومانی بنام آخوند صدیقی و پسرانش در شمال تهران منتشر شده، به سرعت در کانون توجهات عمومی داخل و خارج کشور قرار گرفته است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
طبق آنچه در شبکه اجتماعی یاشار سلطانی آمده، حوزه علمیه خمینی در منطقه خوش آب و هوای تهران بنام ازگل که تحت تولیت آخوند صدیقی اداره می شود، باغی به مساحت 4200 متر داشته است که قیمت روز آن، حدود 1000 میلیارد تومان برآورد می شود. اما آبان امسال، شرکتی به نام "موسسه غیر تجاری پیروان اندیشه های قائم" ثبت می شود و بعد از آن، اسناد مالکیت این باغ گرانبها به نام این شرکت می شود. مالکان این شرکت، آخوند کاظم صدیقی و پسرانش بوده و عروس او نیز بازرس این شرکت می باشد.
پس از انتشار این خبر و زمین خواری کاظم صدیقی، آخوند گریان ادعا کرده است که از انتقال اسناد مالکیت این باغ مدرسۀ علمیۀ ازگل به شرکتی با سهام‌داری خود و فرزندان‌شان اطلاع نداشته‌ و فردی با جعل امضا این کار را انجام داده است.   البته شنیده بودیم همواره افراد به نفع خودشان سند و امضاء جعل می‌کنند، ولی نشنیده بودیم که کسی بدون هیچ منفعتی به سود دیگری امضاء جعل نماید و سند به نام دیگری بزند!
آری، این ادعای آخوند دغل باز و همیشه گریان رژیم فاسد جمهوری اسلامی مصداق حکایت دزد و پیاز عبید زاکانی است که: 
" ...روزی یکی در باغ خود رفت، بر دوش دزدی کیسه‌ای پیاز دید. گفت: در این باغ چه کار داری؟ گفت: بر راه می‌گذشتم ناگاه باد مرا در باغ انداخت. گفت: چرا پیاز برکندی؟ گفت: باد مرا می‌ربود، دست در بند پیاز می‌زدم، از زمین برمی‌آمد. گفت: این هم قبول، ولی چه کسی جمع کرد و پشتواره بست؟ گفت: والله من نیز در این فکر بودم که آمدی..."
 
لازم به یادآوری است که آخوند کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و متولی مدرسه علیمه ازگل تهران می باشد. 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©