پرچم موهوم فلسطین بر مزار شهبانوی یهودی ایران
به روز شده در      جمعه 3 فروردین 1403     -   Friday March 22 2024

در بیانیه ای که از سوی سازمان «نه به یهودستیزی» در روز جمعه 3 فروردین 1403 برابر با 22 مارچ 2024 به نشریه ایرانشهر رسیده، اعلام شده است که رژیم جمهوری اسلامی همزمان با جشن پوریم که در سراسر جهان توسط یهودیان جشن گرفته می شود، رویکرد ضدیهودی خود را این‌بار در مزار شهبانوی یهودی ایران شدت بخشیده و پرچم دولت خودگردان فلسطین را بر روی دیوار این بنای تاریخی و ارزشمند یهودیان نصب کرده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
در این بیانیه آمده است:
 
رژیم جمهوری‌اسلامی با آگاهی از احساسات مذهبی تلاش دارد موج نفرت‌پراکنی را در میان پیروان ادیان و مذاهب شدت بخشد و با نصب پرچم خودگردان فلسطین نگاه ضدیهودی خود را باری‌دیگر نمایان کرده است.
 
سازمان «نه به یهود ستیزی» این عمل تبهکارانه حکومت جمهوری اسلامی و عوامل سرسپرده آن را به شدت محکوم می‌کند. سازمان «نه به یهود ستیزی»  از ایرانیان آزادی‌خواه و میهن پرست انتظار دارد همانگونه که دولت و ملت اسرائیل و قوم یهود در تمامی بزنگاه‌های تاریخی جانب ملت ایران را گرفته  بویژه در جریان قیام ملی مردم در شهریور ۱۴۰۱ و پس از آن تنها ملت و دولتی در خاورمیانه بوده  که از این جنبش براندازی پشتیبانی کرده است، این عمل جمهوری اسلامی را محکوم کنند.
  جشن پوریم سابقه‌ای ۲۴۰۰ ساله به مناسبت سقوط و نابودی حکومت "شر" است که قصد داشتند یهودیان بی‌گناه موحد را در سراسر ایران بزرگ نابود کنند که با از جان گذشتگی شهبانوی یهودی ایران این جنایت انجام نشد و در عوض دشمنان ایران که نقشه شوم علیه یهودیان داشتند خود به دام افتادند و از میان برداشته شدند. گروه تروریستی حماس همچنان دشمنان ایران در واقعه پوریم از بدو پیدایش خود برای یهودیان علنا نقشه کشیده‌اند و در همه حال در صدد نابودی یهودیان و اسرائیل هستند.
سازمان «نه به یهودستیزی» معتقد است رژیم ضدبشری، یهودستیز و اسرائیل‌ستیزِ جمهوری اسلامی همزمان با جشن پوریم، پرچم دولت خودگردان فلسطین را بر سر در این آرامگاه که مقدس‌ترین مکان یهودی است و هر ساله یهودیان از گوشه و کنار ایران در این ایام به زیارت آن می‌روند، نصب کرده است. رژیم جمهوری اسلامی که در تاراندن ۹۵ درصد یهودیان ایران که حدود ۲۷۰۰ سال در این سرزمین زندگی می کردند، برنامه ریزی کرده است، به طوری که اقلیت یهودی که در اواخر حکومت پهلوی دوم جمعیت‌شان به صد هزار نفر می‌رسید، به ده هزار نفر تقلیل پیدا کرده است. رژیم اسلامی جمعیت یهودیان حاضر در ایران را مجبور می کند که علیه اسرائیل و صیونیزم (نهضت رهایی بخش و میهن پرستانه یهودیان) موضع بگیرند و حتی نسبت به این رفتار موهن یعنی تعرض به مزار استر نیز نتوانسته اند اعتراض کنند.
 
 ایرانشهر: جای دارد مقاله بسیار مهمی را که شادروان فریار نیکبخت، کنشگر سیاسی در مورد "پوریم"  سالیان پیش برای نشریه ایرانشهر نوشته و چاپ شده است را  مجدداً در این شماره ایرانشهر منتشر نماییم. 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©