شاهزاده رضا پهلوی: مماشات با جمهوری اسلامی باعث جسورتر شدن این رژیم می شود
به روز شده در      دوشنبه 27 فروردین 1403     -   Monday April 15 2024

شاهزاده رضا پهلوی در مصاحبه ای با شبکه فاکس نیوز با اشاره به حملات جمهوری اسلامی به اسرائیل، گفت این جنگ مردم ایران نیست، بلکه جنگ علی خامنه ای دیکتاتور است. او در این مصاحبه تأکید کرد: "بین مماشات دولت کنونی ایالات متحده و جسورشدن رژیم جمهوری اسلامی رابطه مستقیمی وجود دارد که تنها راه حل برای برقراری صلح و امنیت در منطقه، فشار حداکثری به این رژیم و به موازات آن، حمایت از مبارزات مردم ایران است."
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
شاهزاده در این مصاحبه که در روز یکشنبه 14 اپریل از شبکه فاکس نیوز پخش شد، تأکید کرد،: " زمان آن رسیده است که آمریکا و متحدانش تصمیم بگیرند ، سپاه پاسداران را در لیست گروه های تروریستی قرار دهند و این به معنای فشار به جمهوری اسلامی است و برای برقراری صلح و امنیت در جهان، صدای مردم ایران را بشنوند و برای سرنگونی این رژیم آنها را یاری رسانند." 
شاهزاده رضا پهلوی در این مصاحبه با اشاره به ادعای رژیم جمهوری اسلامی مبنی بر نتیجه بخش بودن حملات خود، گفت: " این اظهارات نشانه ضعف و مستأصل شدن جمهوری اسلامی  است، چرا که این رژیم همزمان با پرتاب موشک ها و پهپادهای خود علیه اسرائیل، در خیابان ها زنان ایران را سرکوب می کند و از سوی دیگر، سپاه پاسداران به مردم هشدار می دهد که با هرگونه ابراز احساسات و همدردی با اسرائیلی ها به شدت برخورد می شود. زیرا این رژیم، از آنچه مردم ایران فکر می کنند، می ترسند و این نشان می دهد که رژیم سعی دارد تا با  ایجاد ارعاب و سرکوب در داخل و کشاندن درگیری به خارج از کشور توسط نیروهای نیابتی به قدرت چنگ بزند و نظام خود را حفظ کند. "  
شاهزاده  در این مصاحبه تأکید کرد که این جنگ از سوی مردم ایران نیست بلکه جنگ علی خامنه ای دیکتاتور است. مردم ایران دست در دست مردم اسرائیل یکدیگر را یاری می رسانند، زیرا سرنوشت این دو ملت به هم گره خورده است. 
 
شاهزاده رضا پهلوی در ادامه تصریح کرد که ما نمی توانیم به صلح و ثبات در منطقه امیدوار باشیم تا زمانی که کشورهای جهان متوجه شوند که تنها مانع صلح و ثبات در آینده، منوط به پایان دادن به این رژیم است که حال زمان آن فرا رسیده است برای سرنگونی این رژیم و پایان دادن به این جنون، مردم ایران را یاری رسانند. 
 
خبرنگار فاکس نیوز در ادامه این مصاحبه تلویزیونی گفت: " چاک شومر رهبر اکثریت سنا بر تغییر رژیم در اسرائیل اشاره کرده است، اما چرا آنها در مورد تغییر رژیم در ایران سکوت کرده اند؟ ایالات متحده چه کاری می تواند انجام  دهد تا از مردم ایران حمایت کند تا حکومتی متفاوت داشته باشند؟" 
شاهزاده در پاسخ به این پرسش گفت: " ایالات متحده به جمهوری اسلامی پول می دهد و امکانات بیشتری را برای تأمین مالی نیرویهای نیابتی این رژیم در خارج و جنایت هایش در داخل کشور فراهم می کند. ایالات متحده راه مماشات با این رژیم را در پی گرفته است در حالی که «مماشات ثابت کرده است که فقط رژیم را جسورتر می کند.» دولت بایدن برای آزادی گروگان ها به این رژیم باج پرداخت کرد و حال تلاش می کند تا پول بیشتری را به رژیم بدهد یعنی حدود 10 میلیارد دلار از درآمد برق ایران را از عراق آزاد کند."
 
شاهزاده در پایان مصاحبه خود تأکید کرد که لازم نیست سناتور آمریکایی بگوید چه کسی باید تغییر کند، مردم ایران می خواهند که به این رژیم پایان دهند و امیدوارم که آمریکا و دولت های متحد آن در اروپا صدای مردم ایران را بشنوند و برای جلوگیری از بروز فاجعه و درگیری بیشتر مردم ایران را یاری رسانند تا همه به صلح در منطقه دست پیدا کنیم.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©