سخنرانی دانشجوی منسوب به «یهودستیزی» در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی لغو شد
به روز شده در      چهارشنبه 29 فروردین 1403     -   Wednesday April 17 2024

دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) سخنرانی یک دانشجوی ممتاز مسلمان را به دلیل مخالفت گروه های هوادار اسرائیل و نسبت دادن او به یهودستیزی لغو کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
این دانشجوی مسلمان با نام «اسنا تبسم» پس از لغو سخنرانی خود که قرار بود در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان این دانشگاه ایراد گردد، با ارائه بیانیه ای در شورای روابط آمریکائیان مسلمان لس آنجلس اظهار داشت: " مفتخرم که به عنوان دانشجوی ممتاز انتخاب شدم تا سخنرانی کنم، اما صداهای ضد مسلمان و ضد فلسطینی با راه اندازی کمپین نژادپرستانه مانع سخنرانی ام شدند و آنها به هدف خود رسیدند. " 
 
لازم به یادآوری است که در میان لینک(پیوند) های موجود در صفحه اینستاگرام اسنا تبسم، پیوندی وجود دارد که صهیونیسم را به «ایدئولوژی نژادپرست شهرک نشین- استعماری» که از یک قومیت یهودی ساخته شده در سرزمین فلسطین حمایت می کند، تعریف می کند. 
 
اشاره می گردد که صهیونیزم (عبری آن صیونیزم) نهضت رهایی بخش یهودیان از سیطره اقوامی است که در درازای 2000 سال تاریخ پراکندگی یهودیان علیه آنان بدون آن که گناهی کرده باشند، ستم روا داشته اند و از همه مهمتر این که سازمان ملل متحد در سال 1993 بر رأی قبلی خود در سال 1975 که صهیونیزم را یک نهضت نژادپرست معرفی کرده بود، خط بطلان کشید. 
 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©