نیتسانا درشان، وکیل اسرائیلی ایرانی تبار علیه سازمانهای دانشجویی فلسطینی در امریکا اقامه دعوی کرد
به روز شده در      دوشنبه 17 اردیبهشت 1403     -   Monday May 6 2024

خانم نیتسانا درشان از سوی دفتر وکالت شورات هدین (SHURAT HADIN )که مرکز آن در اسرائیل می باشد، به نمایندگی از خانواده های قربانیان حمله تروریستی حماس در 7 اکتبر، علیه دو گروه تروریستی دانشجویی با عنوان «دانشجویان برای عدالت در فلسطین» (STUDENTS FOR JUSTICE IN PALESTINE) و «مسلمانان آمریکایی برای فلسطین» American Muslims for Palestine)) در دادگاه فدرال منطقه میانی ایالت فلوریدا اقامه دعوی کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
خانم نیتسانا درشان که یک وکیل اسرائیلی ایرانی تبار می باشد، براساس قانون ضد تروریسم آتا (Anti-Terrorism Act) از سوی 60 خانواده قربانی حمله تروریستی هفتم اکتبر و 8 خانواده یهودی قربانی حملات تروریستی دیگر شکایت کرد و اقامه دعوی چندمیلیون دلار خسارت نمود. 
 
در این شکایتنامه آمده است که گروه «دانشجویان برای عدالت در فلسطین» (STUDENTS FOR JUSTICE IN PALESTINE) شبکه‌ای است که توسط حماس و اخوان‌المسلمین تاسیس شده است و مستقیماً از سوی حماس حمایت مادی می شود و منابع لازم را در اختیار این گروه قرار می دهد، که تمامی این موارد برخلاف قوانین آمریکا می باشد.  
 
همچنین اشاره شده است که این گروه دانشجویی که بیش از دو دهه است به طور مخفیانه نفوذ تروریستی خود را در محوطه های دانشگاه های ایالات متحده گسترش داده است، چگونه با هدف تسهیل تاکتیک‌های ارعاب و گسترش برنامه تروریستی خود در بین دانشجویان نفوذ کرده است. 
 
در این شکایت نامه همچنین بیان شده است که گروه SJP جانشین سازمان هایی است که از سوی وزارت دادگستری به عنوان سازمان‌های تروریستی معرفی شده‌اند، مانند «بنیاد سرزمین مقدس» که شبکه ای است متشکل از 200 شعبه در  دانشگاههای مختلف  در سراسر ایالات متحده، با عنوان  "دانشجویان برای عدالت در فلسطین" که با سازمانهای تروریستی برای ترویج خشونت در ارتباط می باشند. 
 
در این شکایت همچنین فاش شده است که چگونه گروه تروریستی حماس با گسترش و نفوذ برنامه های خود و ایجاد شاخه دانشجویی حماس در ایالات متحده با عنوانSJP  و کمک های مالی توانسته است اقدامات تروریستی در سطح بین المللی انجام دهد. 
 
نیتسانا دارشان لایتنر، بنیانگذار و رئیس مرکز حقوقی شورات هادین اسرائیل، گفت: «زمانی فرا می رسد که چهره واقعی گروه تروریستی  SJP بر ملا می شود و نقاب هایی که برچهره کسانی را که پشت این نهاد تشنه به خون و تشویق کننده خشونت ایستاده اند، َآشکار می گردد». 
وی اضافه کرد که اینها دانشجوی بی گناه و صلح طلب نیستند، بلکه این همان توطئه تروریستی 7 اکتبر  است که هزاران انسان بی گناه را سلاخی کرد و مردان را شکنجه و به زنان و کودکان تجاوز نمود.
 
نیتسانا درشان تأکید کرده  است که اگر ما فوراً علیه این گونه سازمان‌ها اقدام نکنیم، آمریکا با تهدید واقعی 7 اکتبر در کشور خود مواجه خواهد شد.» 
 
خانم نیتسانا درشان، اسرائیلی ایرانی تبار  و رابرت جی. تولچین از بروکلین، نیویورک وکلای این پرونده می باشند. 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©