حزب گرگان: اگر بمن رأی بدهید، قول می دهم گیاهخوار شوم...
به روز شده در      جمعه 11 خرداد 1403     -   Friday May 31 2024

گاهاً برخی از مردم وقتی به گوسفند تشبیه می شوند، به غیرتشان بر می خورد و این را به حساب توهین می گذارند و شروع به فحاشی می کنند که البته امریست طبیعی ولی‌ در اینجا می خواهیم دلیل «گوسفند بودن» برخی از مردم را به شما ثابت کنیم و قضاوت آن با شماست.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
- سال ۱۳۵۷ مردم ما در اوج رفاه و خوشی‌ به بهانه آب و برق مجانی‌ و اتوبوس مجانی‌ کشور را دو دستی‌ تحویل آخوند دروغگو دو زاری دادند. این نشان گوسفندی ما نیست؟
- سال ۱۳۸۸ وقتی‌ ذره ای امید برای باز گرفتن کشور از دجالان و جنایتکاران بود به دنبال کسی‌ افتادن که جوان‌های آنها را سال ها قبلش قتل‌عام و سلاخی کرده بود و خواهان باز گشت به بدترین و مخوفترین سال های زندگی‌ یک ایرانی‌ (دوران امام راحل) بودند و همه گوسفندوار به دنبال فرامین او در خانه هایشان نشستن تا آغا از وزارت کشور مجوز بگیرد، آیا این گوسفندی نیست؟ 
- بعضا این طرف و آن طرف می خوانید که وضعیت اقتصادی مردم اسفناک است و توافق دوباره برجام و رفع تحریم ها باعث بهتر شدن وضعیت زندگی مردم می‌ شود. خوب این هم یک نمونه ای از گوسفند بودن است. چرا که وضعیت شما به10 تا 15 سال پیش بر خواهد گشت با این حساب که کشور داغان تر و اقتصاد خراب تر و دزدی ها بیشتر خواهد شد، آیا شما در آن مدت، زندگی‌ بدون غم و سختی داشتید؟ آیا همه چی‌ آزاد و راحت به دست میامد؟
- یکی‌ از دلایل دیگر گوسفند بودن ما این هست که فکر می‌کردیم با پرداخت 6 میلیارد دلار آمریکا به ایران همه مشکلات ایران حل خواهد شد. گوسفندی ما در این هست که اگر قرار به این بود کشور ما با آن 18 میلیارد کامیونهای طلا در ترکیه و 3 میلیارد دلار خاوری و 25 میلیارد دلار‌های پیدا شده در فرودگاه روسیه و 96 میلیارد دلار آقا الان باید بهشت می شد ولی‌ می‌بینید که از این بزرگ تر هاش خورده شد و ما صدایمان در نیامد.
- با رفع تحریم ها مردم فکر می کنند که اقتصاد ایران رو به بهبودی می رود در صورتی که اقتصاد و خرید و فروش کشور به دست آغازاده ها و سپاه پاسداران است و نه مردم و وزارت بازرگانی. وقتی سپاه و آقا زاده ها جنس در انبارهای خودشان به قیمت دلار 4200 تومان دارند. فکر می کنید به این راحتی دلار پایین می آید؟ خوب این هم نمونه ای از تفکرات گوسفندی بدون فکر است!
- اگر دقت کنید در ایام انتخابات برخی از کاندیداها شعار‌های ملی‌ و میهنی میدهند در صورتی‌ که این همان دولتی هست که ندا، مهسا، نیکا و صدها نوجوان را  کشت و ستارها و نویدها و مجیدرضاها را اعدام و فرخزادها را سلاخی کرد و  در اصل دولت تغییری نکرده، رهبر همان رهبر و مسئولین همان مسئولین. فقط اسم آنها عوض شده، ولی‌ تفکر یکی است. آیا این نشان گوسفند بودن نیست ؟
- رفسنجانی‌ آمد همه گفتند این به آمریکا نزدیک است و اوضاع بهتر می‌شود. در دوران همان رفسنجانی‌ بیشترین جنایت و دزدی‌ها شد و هیچ خبری نشد. بعد گفتند خاتمی بیاد همه چی‌ درست می‌شود. خاتمی هم آمد و گفت شرمنده کاری از دستم بر نمی آید و دانشجویان را از پشت بام پرت کردند و قتل‌های زنجیره‌ای شد و ملت همچنان در این نظام دنبال ناجی بودند. بعد گفتند آخوند نباشه بچه آخوند بیاد که به احمدی نژاد رأی دادند و دیگر برای کسی‌ پوشیده نیست چه به روزی بر سر ما آمد و مردم را خس و خاشاک خوان و معترضین را سرکوب کردند و پس از آن روحانی آمد و دوباره مادران و پدران را داغذار کردند وفرزندان عزیزشان را به خاک و خون کشیدند و این قصه هنوز ادامه دارد. حال بگویید این گوسفند بودن نیست؟
- از طرفی‌ رژیم سرکوبگر طرح گشت ارشاد و طرح نور را به راه می اندازند، ولی نزدیک به انتخابات که می شود همه طرح ها مسکوت می ماند تا یک روز پس از اعلام نتایج انتخابات، ولی باز هم می بینیم که برخی گوسفندوار به دنبال این طیف می روند که بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنند. در حالی که همه مثل هم هستند و این همان زندگی گوسفندی است!
- و از همه موارد ذکر شده، گوسفند تر ،آدمهایی هستند که در خارج کشور زندگی می کنند و با همه امکانات رفاهی اجتماعی و اقتصادی بجای اینکه به فکر زندگی‌ خودشان و استفاده از امکانات رفاه خارج باشند زندگی شان را گذاشته اند و به فکر آزادی میهن شان هستند و در آخر هم یکی‌ به آنها می گوید خفه شو بیرون گود نشسته ای و می گویی که لنگش کن. اگر راست می گویی، بیا اینجا با هم با هم خفه شیم.
بالاخره ما باید یک روز به گوسفند بودن خودمان اعتراف کنیم و برای رفع مشکلمان یک راه حلی داشته باشیم. نمی‌شود که همش سرمان را به زیر برف کنیم و با هم ژست روشنفکری بگیریم.
حدود 6 میلیارد دلار پولهای ایران که جو بایدن به جمهوری اسلامی تحویل داد، چه شد؟
با تحویل این پول، آیا مردم مجوز واردات و صادرت اجناس رو گرفتند یا فقط سپاه پاسداران و آقا زاده‌ها امکانات بیشتر و بهتری دارند؟
آیا فرزندان ما را زندانی نکردند، شکنجه نشدند؟ آنها را اعدام نکردند؟ 
آیا پول نفت و 6 میلیارد دلار آزاد شده، خرج حزب الله، لبنان و فلسطین و سوریه و گروه های نیابتی جمهوری اسلامی نشد؟
آیا مردم ما همانند همه کشورهای آزاد دیگر از آزادی‌های مدنی و اجتماعی برخوردارند؟
آیا زندانیان سیاسی آزاد شدند؟
آیا تورم زاییده چاپ اسکناس های بدون پشتوانه، از بین رفت؟
آیا کشتار هموطنان کرد و بلوچ و ترک و جنوبی به بهانه تجزیه طلبی از بین خواهد رفت؟
آیا ما مردم ایران می توانیم همانند دیگر کشورها آزادانه رئیس جمهورمان را بدون تایید رهبر و شورای نگهبان انتخاب کنیم؟
آیا قاتلین نداها، مهساها، نیکاها، مجیدرضاها، نویدها و ستار ‌ها به دادگاه خواهند رفت؟
تاریخ ثابت کرده است که آخوند فقط به فکر خودش و نوچه‌های خودش هست و برای من و تو ایرانی تره هم خورد نمی کند و « هیچگاه گرگ ها گیاه خوار نخواهند شد و پس بیایید دیگر گوسفند نباشیم.» 
 
- برگرفته از صفحه دهه پنجاهی ها ( با به روز کردن جزئیات آن)
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©