آیا لس‌آنجلس به پناهگاه مهاجران تبدیل می شود؟
با نزدیک شدن به آغاز دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ در امریکا، هیئت ناظران شهر لس‌آنجلس در نظر دارند تا با ایجاد یک کارگروه جدید از حقوق مهاجران غیر قانونی حفاظت کنند.
این هیئت روز سه شنبه دهم ژانویه با برگزاری جلسه صبحگاهی خود نظرات طرفدران اصلاح قوانین مربوط به مهاجران ثبت نشده را جویا شدند.
بسیاری از حامیان طرح اصلاحات مهاجرت که اغلب از حامیان سرسخت ایده های باراک اوباما بوده اند، در این جلسه حضور یافته و متفق القول بر این باور تاکید ورزیدند که سرلوحه قوانین مهاجرتی در امریکا تکریم به همگی این مهاجرین فارغ از رنگ، نژاد، ملیت و سطح اجتماعی آنان است.
این کنشگران افزودند آنها خواستار تصویب لوایحی جدید هستند که دست کم در شهر لس‌آنجلس با یاری و همت مقامات مسئول، حقوق اولیه مهاجران غیر قانونی حفظ شود تا آنها بتوانند از طرق قانونی، مراحل ثبت شهروندی را به انجام برسانند.
در این جلسه جیم مک دانل کلانتر ارشد پلیس لس‌آنجلس نیز از اظهارات اصلاح گرایانه پشتیبانی کرد و حمایت همه جانبه خود با پرهیز از هر گونه تبعیض و تندی را به اعلام رساند.
رییس جمهور در اداره ایالت ها و شهرهای آمریکا نقش مستقیمی ندارد و تا آنجا که مغایر با قوانین فدرال نباشد آنها در اداره امور خود مستقل هستند.
پیشتر اقای ترامپ تهدید کرده بود از اهدای حمایت‌های فدرال به مناطقی که به عنوان پناهگاه مهاجران ثبت نام کنند ممانعت خواهد ورزید.
 
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©