«آشپزخانه صوفی»، طعم غذاهای ایرانی در قلب آتلانتا
«آشپزخانه صوفی» یا « صوفی کیچن»، رستوران مجهزی است که غذاهای اصیل ایرانی را در محله بروک وود آتلانتا سرو می‌کند. این رستوران که در موقعیت مناسبی بین «باک هد و میدتاون » در خیابان پیچ تری آتلانتا واقع شده ، از شما دعوت می کند تا مهمان نوازی گرم آنها را تجربه کنید و از یک مهمانی با احساس لذت ببرید. «آشپزخانه صوفی» هفت روز هفته برای صرف ناهار و شام در خدمت شما می باشد.

غذاهای اصیل ایرانی این رستوران، شامل غذاهای سالم و سنتی است که قدمتشان به بیش از هزار سال می رسد. افرادی که مایل هستند طعم غذاهای متفاوتی را تجربه کنند، متوجه خواهند شد که غذاهای ایرانی شباهت زیادی با غذاهای یونانی و دیگر غذاهای مدیترانه ای دارد.

در منو این رستوران، می توانید از طعم انواع کباب، هوموس، نان تنوری، غذاهای دریایی و بسیاری از غذاهای بادمجانی لذت ببرید. همه غذاها در این رستوران، هر روز  با استفاده از مواد اولیه محلی و سالم تهیه می شوند.

«آشپزخانه صوفی» یا « صوفی کیچن»، برای پذیرایی در میهمانی های خصوصی، جشن های رسمی و اداری در خدمت شما می باشد.  این رستوران خدمات کاملی را در محلی مناسب برای گروه های بزرگ ارائه می دهد و همچنین تحویل از طریق Zifty.com و سفارشات پیکاپ نیز صورت می گیرد.

آشپزخانه صوفی در سال 2010 افتتاح شد که از آن زمان خود را به عنوان برترین رستوران ایرانی در آتلانتا تثبیت کرده است.

در این رستوران ، شما طیف وسیعی از غذاهای ایرانی را تجربه خواهید کرد که می توانید در سال غذاخوری زیبا و یا در پاسیو بزرگ آن، از صرف غذاهای متنوع در فضای باز لذت ببرید.

برای اطلاعات بیشتر و یا رزرو جا می توانید با شماره  9699-888 (404) تماس بگیرد.

 

آدرس  «آشپزخانه صوفی» یا « صوفی کیچن» :

Sufi`s Kitchen

1814Peachtree St. NW

Atlanta, GA 30309

 

 

منبع:

تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©