آشپزخانه علی بابا ( علی بابا کیچن ) با غذاهای ایرانی و مدیترانه ای در ایالت کنکتیکت
«علی بابا کیچن» یا «آشپزخانه علی بابا» با غذاهای خاورمیانه ای، مدیترانه ای و حلال در خدمت شما می باشد.
در این آشپزخانه غذاهایی از جمله: جوجه زنجبیلی، سمبوسه، فلافل، رول گل کلم، باقلوا و دیگر غذاهای و دسرهای دلپذیر سرو می شود. 
 
مدیریت این آشپزخانه به همراه همسرش، کسب و کار خود را با یک کامیون (تراک) زیبایی در سال 2000 شروع کردند که غذاهای هندی و پاکستانی سرو می کردند. 
در آن زمان آنها به عنوان اولین فود کارت غذاهای جنوب آسیا در منطقه شناخته می شدند که در واقع، فودکارت غذاهای آنها، جزو اولین ها در نیوهون بود.  
 
این زوج پس از چند سال کار با فود کارت، اولین رستوران خود را برگرفته از نام دخترشان بنام «نور محل» در شهر ارنج کنکتیکت افتتاح کردند. پس از آن، در سال 2006 رستورانشان را فروخته و دوباره با ایده ای جدید بازگشتند . غذاهایی که این زوج سرو می کنند  متمایز از فود کارتهای غذای معمولی است. 
درحال حاضر، منوی آنها الهام گرفته از غذاهای معروف فودکارتی نیویورک و ترکیبی از غذاهای خاورمیانه و جنوب آسیا است. مشتریان این رستوران با هزینه بیش از 10 دلار می توانند یک نوشیدنی کوچک رایگان نیز بنوشید. 
 
مدیریت علی بابا کیچن می گوید: "مشتریان ما همیشه ما را به عنوان یک «گنج پنهان» می پنداشتند و از این رو نام « علی بابا و چهل دزد » را در زمان افتتاح رستوران در سال 2014 برای رستورانمان برگزیدیم. "
 
آدرس علی بابا کیچن: 
 
986Dixwell Ave Hamden, CT 06514
 
http://alibabaskitchen.com
 
Tel: (203)535-1164
 
 
 
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©