نمایش کمدی اکبر عبدی در لس‌آنجلس کنسل شد
به روز شده در      چهارشنبه 15 بهمن 1393     -   Wednesday February 4 2015

برنامه کمدی استند‌آپی که قرار بود با اجرای اکبر عبدی در بیست و یکم ماه فوریه در لس‌آنجلس برگزار شود، در پی اعتراض گروه‌های حقوق بشری و برابری نژادی و مذهبی جامعه ایرانیان‌آمریکا کنسل شده‌است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

در حالی اجرای استند‌آپ کمدی اکبر عبدی به اسم «چرا مدرسم دیر میشد؟» از تقویم مناسبت‌های فرهنگی جامعه ایرانیان کالیفرنیا حذف شده‌است که در پی انتشار اخباری مبنی بر برگزاری این مراسم، اعتراضات گسترده‌ گروه‌های اجتماعی و فعالان حقوق مدنی در جامعه ایرانیان‌آمریکا به راه افتاده بود. 

اکبر عبدی در پی برخی سخنان نژاد پرستانه‌ای که دو سال پیش از این در مراسمی با حضور محمود احمدی‌نژاد (رییس جمهور وقت دولت‌اسلامی) خطاب به هموطنان یهودی خود گفته بود، از سوی فعالان اجتماعی و گروه‌های برابری نژادی و مذهبی در ایران دعوت به عذرخواهی از مردم شده بود.

گروهی از فعالان اجتماعی جامعه ایرانیان آمریکا نیز در هفته گذشته با همین محوریت از آقای عبدی خواسته بودند پیش از برگزاری نمایش خود  در لس‌آنجلس با پوزش خواستن از جامعه اقلیت‌های مذهبی در ایران، راه را برای احترام به همه باورها باز کرده، سپس اقدام به اجرای این برنامه در لس‌آنجلس بنماید.

این در حالی است که یک منبع آگاه به خبرگزاری ایرانشهر گفته‌است، در امکان حضور آقای عبدی در خاک آمریکا تردید است و هنوز هیچ اطلاع دقیقی از ورود او به آمریکا تا زمان اجرای برنامه کنسل شده در دست‌رس نیست.

اخبار رسیده از لس‌آنجلس حاکی از آن است که با اینکه برنامه این کمدی استند آپ در سایت سالن برگزارکننده آن فعال نیست، برخی فروشگاه‌های ایرانی در اقدامی مشکوک مبادرت به فروش بلیط‌های این برنامه کرده‌اند که گمان می‌رود موجب خسارت مالی به خریداران بلیط‌ها را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©