ورود مخفیانه تیم ملی فوتبال ایران به استکهلم
به روز شده در      دوشنبه 10 فروردین 1394     -   Monday March 30 2015

تیم ملی فوتبال ایران با تدابیر مخفی کارانه و به صورت دو مرحله‌ای وارد استکهلم پایتخت سوئد شده است. این تیم فردا سه شنبه 31 مارچ 2015 در مقابل تیم ملی فوتبال سوئد بازی دوستانه‌ای دارد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

به گزارش خبرگزاری ایرانشهر از استکهلم، تیم ملی فوتبال ایران که قرار است فردا سه شنبه در مقابل تیم ملی سوئد بازی دوستانه‌ای داشته باشد، عصرگاه جمعه گذشته، به صورت دو مرحله‌ای وارد فرودگاه بین المللی استکهلم شده است. اعضای این تیم به همراه کادر فنی و مامورین حراست فدراسیون فوتبال  با دو پرواز جداگانه و با فاصله زمانی ۸ ساعته وارد خاک سوئد شده‌اند. آنها در زمان ترخیص از فرودگاه و خروج از آن از خروجی غیر معمولی استفاده کرده‌اند که مردم و خبرنگاران به آن دسترسی نداشته اند. در حالی که چند صد تن از ایرانی‌تباران مقیم سوئد برای استقبال از ملی پوشان ایرانی ساعت‌ها در سالن اصلی این فرودگاه منتظر بودند.

این در حالی است که اعضای این تیم برای دیدار مسابقه بین تیم ملی سوئد و مولداوی با ممنوعیت ملاقات با خبرنگاران به استادیوم آورده شده بودند. خبرنگار وب سایت ورزشی سونسکافنس نیز از مشاهده اعضای این تیم با ماسک‌های پوشاننده دهان، بینی و چانه در زمان سوار شدن به مینی‌بوس برای انتقال به محل تمرین خبر داده است. این وب سایت سوئدی یادآور شده اعضای این تیم اجازه حضور در شبکه‌های اجتماعی، گرفتن عکس یادگاری با هواداران و حضور در معابر عمومی و محوطه لابی هتل را نیز ندارند.

این اندازه اقدامات امنیتی در خصوص ملی پوشان فوتبال ایران به رویدادهای خبرساز حضور فوتبالیست‌های ایرانی در استرالیا باز می‌گردد که تصاویر یادگاری آنها با دختران جوان ایرانی استرالیایی موج گسترده ای از انتقادات مقامات متحجر مذهبی در ایران را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©