فرح پهلوی قهرمانی دختران فوتبالیست ایران در آسیا را تبریک گفت
به روز شده در      جمعه 10 مهر 1394     -   Friday October 2 2015

شهبانو فرح پهلوی طی بیانیه‌ای نخستین مقام قهرمانی آسیایی برای دختران فوتبالیست ایرانی در مسابقات جام قهرمانی فوتسال آسیا را به آنها تبریک گفت.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

در بیانیه‌ای که به امضای آخرین ملکه ایران به تاریخ اول اکتبر 2015 منتشر شده است، چنین آمده:

«پیروزی بی نظیر زنان قهرمان ایران در بازی‌هایی آسیایی را باید به یقین رویدادی بس دلگرم‌کننده برای همه ایرانیان شمرد. آنان در رقابتی دوستانه با هم‌ترازان خویش در آسیا به مقام نخست دست یافتند و افتخاری تازه برای هم‌میهنانشان آفریدند.

این پیروزی اما به آسانی نصیب آنان نشده است. برای رسیدن به چنین جایگاهی از سدها و موانع گوناگون گذشته‌اند و دشمنی‌ها و محدودیت‌های بسیار تحمل کرده‌اند. پیروزی آنان را به ویژه از آن رو باید قدر نهاد که حتی در میدان مسابقه‌ها نیز ناچار از تحمل پوشش‌های  نامناسب و دست و  پا گیر بوده‌اند.

من به نوبه خود این پیروزی تاریخی را به هم‌میهنان عزیزم و به ویژه به یکایک بازیگران تیم ایران شادباش می‌گویم. امیدوارم در عرصه‌ها و میدان‌های دیگر نیز با رسیدن به پیروزی‌های بیشتر هم‌میهنانشان را خشنودتر از همیشه کنند.»

پیروزی تیم دختران ایران در مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا با حاشیه‌هایی در خصوص جلوگیری از خروج کاپیتان این تیم به دلیل عدم اجازه شوهرش همراه بود که موج بزرگی از انتقادات به قوانین غیر منصفانه و زن ستیز جمهوری اسلامی را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©