تیم‌های منتخب کشتی ایران و آمریکا در تایمز اسکوئر نیویورک روی تشک رفتند
به روز شده در      پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395     -   Thursday May 19 2016

دیدار تیم‌های منتخب کشتی ایران و آمریکا، پنجشنبه شب ۱۹ می ۲۰۱۶ به وقت محلی در میدان تایمز نیویورک برگزار شد. صدها ایرانی‌تبار ساکن نیویورک در حال تشویق قهرمانان خود گزارش شده‌اند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

این مسابقات هر سال در رده های سنی نونهالان، جوانان، کشتی زنان و بزرگسالان، با حضور ستاره‌های کشتی، به همت فدراسیون کشتی آمریکا و سازمان غیرانتفاعی "بیت د استریت" برگزار می‌شود.

مایک نووگراتس رئیس "بیت د استریت"، گفت "کشورهایی که به نوعی دشمن یکدیگر شناخته می‌شوند برای ورزش دور هم جمع می‌شوند و سعی می‌کنند یکدیگر را شکست دهند؛ اما در پایان با هم دست می‌دهند، همدیگر را در آغوش می‌کشند و با هم غذا می خورند."

وی با یادآوری خاطره سفر خود به ایران گفت "ما در ایران به شدت مورد استقبال قرار گرفتیم. ایرانی‌ها بسیار آمریکاییان را دوست دارند. "

وی افزود: "برای همین دید من به این کشور کاملا تغییر کرد. آنجا بود که با خودم فکر کردم تنها ورزش قادر به این کار هست."

آقای نووگراتس اضافه کرد "ما به تکرار این اتفاقات در آمریکا امیدوار هستیم. من مطمئن هستم که تماشاگران ایرانی نیاز به هیچ اطلاعاتی در زمینه کشتی ندارند. چون آنها با کشتی به دنیا می‌آیند و کشتی در خونشان هست. به احتمال زیاد هواداران ایرانی زیادی به اینجا خواهند آمد."

تیم کشتی ملی ایران پس از مسابقات نیویورک عازم لس‌انجلس خواهد بود و در این شهر در چهارچوب مسابقات قهرمانی جهان برای دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته خود روی تشک می‌رود.

استقبال از کشتی‌گیران ایرانی با پرچم شیروخورشید نشان ایران یکی از دغدغه‌های مخالفان جمهوری اسلامی در نشان دادن اعتراض خود به حاکمیت غیر ملی جمهوری اسلامی در ایران است.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©