تولد یک ستاره ایرانی تبار در فوتبال آمریکا
به روز شده در      چهارشنبه 29 آذر 1396     -   Wednesday December 20 2017

پسر جوان ۱۸ ساله ایرانی تبار با درخشش در مسابقات فوتبال دبیرستانی، نوید تولد یک ستاره برای فوتبال آمریکایی می‌دهد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

بازیکن جوان ایرانی آمریکایی تیم فوتبال دبیرستان «کورونا دل مار» نیوپورت بیچ کالیفرنیا با درخشش خیره کننده خود و انتخاب بعنوان بازیکن برتر جوان رقابت های فوتبال (آمریکایی)، کارشناسان و علاقمندان این رشته ورزشی را به تولد یک ستاره امیدوار کرده است.

«الکس پوردانش» فرزند آقای «شار پوردانش» یکسال پیش به درخواست پدر از ایرواین به دبیرستان کورونا دل مار (CdM) رفت و خیلی زود به تیم فوتبال این مرکز آموزشی پیوست. الکس در ابتدای پیوستن به تیم فوتبال سی دی ام تردید داشت زیرا برادر وی، «جولیان» در همان تیم در یکی از مسابقات بر اثر ضربه شدید دچار ضربه خفیف مغزی (با رفع خطر) شده بود و از طرفی الکس می دانست که پدرش، شار، علاقه ویژه ای به تیم های دانشگاهی دارد اما این جوان جویای نام به پیشنهاد پدر احترام گذارد و راه تیم دبیرستانی CdM را در پیش گرفت.

پدر، شار پوردانش، متولد تهران که در سن سیزده سالگی همراه با خانواده به ایالات متحده مهاجرت کرد (۱۹۸۳) برای تیم فوتبال دانشگاه نوادا بازی می کرد و در ادامه دوره بازیگری خود در لیگ فوتبال کانادا و NFL به فعالیت پرداخته و پس از بازنشستگی از فوتبال آمریکایی به شهر ایراواین (اورنج کانتی) بازگشت و مربیگری و تربیت پسرانش، الکس و جولیان، را بر عهده گرفت.

به گزارش لس آنجلس تایمز، الکس پوردانش پیش از پیوستن به CdM، سه فصل در تیم فوتبال تروجانز به بازی مشغول بود. پدر، پسرانش را به نیوپورت بیچ برد تا در تیم جدید، چالش بزرگی را تجربه کنند. الکس و برادرش جولیان هیچگاه در خواب هم نمی دیدند، روزی برای تیم فوتبال «شاهان دریا» بازی کنند. شاهان دریا نام تیم فوتبال دبیرستان کورونا دل مار نیوپورت بیچ است که برادران پوردانش، بویژه الکس، در آن درخشیده اند. در این تیم، الکس در پست H-back و برادر بزرگتر، جولیان بعنوان گارد راست بازی می کنند.

الکس پوردانش در یک نگاه:

زاده: ۲۴ اکتبر ۱۹۹۹

زادگاه: شهر ایرواین

قد: ۲/۶ فیت

وزن: ۲۳۵ پوند

 ورزش: فوتبال آمریکایی

تحصیلات: ارشد سال آخر دبیرستان (سینیور)

مربی: دن اوشی

 غذای مورد علاقه: پیتزا

فیلم سینمایی مورد علاقه: Step Brothers

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©