چین حساب‌های مسدود شده اتباع ایرانی تبار را باز کرد
به روز شده در      سه شنبه 10 بهمن 1396     -   Tuesday January 30 2018

مقامات اقتصادی دولت چین می‌گویند به سه بانک اصلی این کشور اجازه داده اند تا بار دیگر حساب‌های مشتریان ایرانی‌تبار خود را فعال و دارایی‌های بلوکه شده در آنها را آزاد کنند. این بانک ها حدود 4 ماه پیش بیش از 12 هزار حساب متعلق به شهروندانی ایرانی تبار را مسدود کرده بودند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

آزادسازی حساب‌های مسدود شده ایرانیان در چین که هم شهروند ایرانی‌تبار ساکن چین و هم برخی سازمان‌ها و نهادهای وابسته حکومت ایران در این کشور را شامل می‌شود، پس از آن صورت گرفته است که در پس تصویب لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون سازمان ملل متحد، برای مبارزه با جرایم سازمان‌یافته فراملی در مجلس ایران، مقامات اقتصادی چین می‌گویند تعهدات لازم را از طرف ایرانی در خصوص حساب‌های بانکی اتباع ایرانی‌تبار در چین اخذ کرده است.

پیشتر سه بانک‌ چینی "ای.بی.سی"، "آی.سی.بی.سی" و "مرچِنت" در چین و هنگ کنگ، برای بستن حساب‌های ایرانیان در این کشور٬ تحریم‌های بین‌المللی برضد تهران دلیل اصلی این تصمیم اعلام کرده بودند.

رژیم اسلامی در ایران، متهم است از طرق مختلف از فعالیت‌های تروریستی در جهان حمایت می‌کند و از سیستم بانکی کشورهای مختلف برای دور زدن محدودیت‌های جهانی در این راستا سو استفاده می‌نماید.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©