مالک ایرانی آمریکایی مجله ماکسیم و بحران انتخاب مدل
به روز شده در      دوشنبه 17 اردیبهشت 1397     -   Monday May 7 2018

رای گیری برای انتخاب مدل روی جلد مجله مشهور ماکسیم و عدم شفافیت در پرداخت هزینه های آن توسط شرکت کنندگان در رای گیری موجب بروز بحران برای مالک ایرانی آمریکایی آن شده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
«سردار بیگلری» مالک کمپانی بزرگ بیگلری هولدینگ که به کار خرید و فروش سهام در بازارهای بورس مشغول است، نزدیک به چهار سال پیش، اکثر سهام مجله ماکسیم را از آن خود کرد و کنترل کامل آن را بدست گرفت. شرکت انتشاراتی مجله ماکسیم در کنار دیگر موسسات تحت مالکیت سردار بیگلری قرار دارد. کمپانی بیگلری هولدینگ هم اکنون مالک رستوران های «استیک ان شیک»، شرکت بیمه «فرست گارد» و موسسه «وسترن سیزلین» است و آقای بیگلری بعنوان مدیرعامل و مالک آنها، مدیریت شان را بر عهده دارد.
هر ماه مدل یا مدل هایی برای قرار گرفتن تصویرشان بر روی جلد مجله ماکسیم انتخاب می شوند. بحران از آنجا آغاز شد که مدیریت ماکسیم تصمیم گرفت تا برای کسانی که در رای گیری انتخاب مدل روی جلد مجله شرکت می کنند، هزینه یک دلاری برای هر رای در نظر گرفته و برای شماره ژانویه – فوریه اجرا شود. اکنون با توجه به استقبال خوانندگان ماکسیم از رای گیری برای انتخاب مدل ماه ماکسیم، به نظر می رسد که مبلغ یک و نیم میلیون دلار درآمد برای مجله جمع آوری شده است.
در ابتدا بر اساس اعلام مدیریت مجله ماکسیم قرار بود ۲۵ درصد مبلغ دریافتی از مخاطبان برای امور خیریه هزینه شود. در نهایت گزارش شده است که ماکسیم حدود پانصدهزار دلار به خیریه اهدا کرده و این بدان معنی است که درآمد حاصل از انتخاب مدل روی جلد مجله ماکسیم حدود ۲ میلیون دلار بوده است نه یک و نیم میلیون. این مسئله باعث شده تا پرسش هایی درباره عدم شفافیت مالی در کمپانی انتشاراتی ماکسیم مطرح شود. آقای سردار بیگلری بعنوان مالک و مدیرعامل ماکسیم از هرگونه پاسخگویی به رسانه ها سر باز زده و گفته است: «ما مصاحبه نمی کنیم!» 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©