ده دلیل برای اینکه به ایران سفر نکنید
به روز شده در      جمعه 12 بهمن 1397     -   Friday February 1 2019

امریکن تینکر با چاپ مقاله ای از مجید محمدی با عنوان " ده دلیل برای اینکه به ایران سفر نکنید" از تمامی شهروندان آمریکایی خواسته است در حال حاضر از سفر به ایران منصرف شوند و تنها با مشاهده یوتیوب از مناظر و زیبایی های آن بهره ببرند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
مجید محمدی در این مقاله اشاره می کند: ایران دارای حدود یک میلیون بنای تاریخی، غذاهای خوشمزه، طبیعت زیبا و مردمانی خونگرم است، اما اگر تصمیم دارید به ایران سفر کنید ، باید خطرات آن را هم در نظر بگیرید. من قصد دارم به دوستان آمریکایی قبل از اینکه آسیبی متوجه آنان شود، نکاتی را متذکر شوم به عنوان کسی که 40 سال در ایران زندگی کرده است قبل از اینکه به کشور دوست داشتنی آمریکا مهاجرت نماید.
1- دولت ایران، مسافران آمریکایی و اروپایی را به عنوان تراشه های قمار(بازی)می پندارد. در ایران، شما ممکن است برای انجام هرعملی بازداشت شوید. سپس سالها زندانی خواهید شد، تا زمانی که دولتهای ایران و ایالات متحده به توافق برسند. (مبلغ کم فایده ای ندارد.) . طی چهل سال گذشته صدها مورد گروگانگیری صورت گرفته است. همانطور که وزارت خارجه هشدارداده ، "مقامات ایران همچنان به بازداشت و زندانی کردن شهروندان آمریکایی از جمله دانشجویان، روزنامه نگاران، تاجران و دانشگاهیان ادامه می دهند و آنها را به اتهام جاسوسی و تهدید امنیت ملی محکوم می کنند." اگر شما یک شهروند دو تابعیتی ایرانی و آمریکایی باشید، لقمه چرب و نرم تری خواهید بود زیرا دولت ایران ادعا می کند که کشورهای غربی حق ندارند شکایت کنند، چون ایران،  شهروندان دو تابعیتی را قبول ندارد.
2- بخش خصوصی در صنعت گردشگری درایران وجود ندارد. هنگامی که در ایران پول خرج می کنید، شما به مردم ایران کمک نمی کنید، زیرا تمام تسهیلات و امکانات در دست دولت یا "خودی ها" می باشد.  فقط آنها قادر به دریافت وام های کم بهره و انعقاد قراردادهای دولتی هستند.  این افراد تنها اعضای خانواده و دوستان خود را استخدام می کنند. هنگامی که شما در ایران هزینه می کنید، دولت تروریست و سپاه پاسداران از آن بهره مند می شوند.
3- اگر شما بخواهید با سگ خود در خیابان قدم بزنید،نیروی انتظامی یا اعضای بسیج، سگتان را گرفته و در صحرا رها می کنند. زیرا پیاده روی با سگ در خیابان های ایران ممنوع می باشد و از نظر مذهبی  سگ را همانند کافر یا ادرارکثیف یا به اصطلاح "نجس" می دانند.  ضمنا همراه داشتن سگ در اتومبیل نیز ممنوع است. 
4- اگر یک خبرنگار هستید و دارای مجوز از یک سازمان خبری می باشید، دولت یک " مأمور همراه" برای شما تعیین می کند. شما آزاد نیستید به هر جا که دوست دارید بروید. "مأمور همراه" به فردی می گویند که عضو ادارهی مطبوعات خارجی وزارت ارشاد است.  این فرد شما را همیشه می پاید و اگر شما بدون اجازه با کسی صحبت کنید یا به جایی بروید که نباید می رفتید، این اقدامات شما ضبط و ثبت می شود و در آینده دیگر به شما ویزا نخواهند داد. مأمور مذکوراز شما می خواهد رویدادهایی را گزارش دهید که به نفع دولت ایران باشد مانند برگزاری نمازجمعه یا راهپیمایی بسیجیان علیه ایالات متحده آمریکا و اسراییل . در واقع گزارش شما مهندسی می شود تا تبلیغی برای رژیم ایران باشد.
5- اگر شما تاجر باشید و بتوانید راهی برای نادیده گرفتن یا تضعیف تحریمهای ایالات متحده پیدا کنید (به عبارتی تحریم ها را دور بزنید)، از شما می خواهند که درصدی به مقامات ومسئولین دولت ایران رشوه دهید تا بتوانید به معاملات خود بپردازید. در واقع، کل سیستم اقتصادی درایران فاسد است. 
6- اگر شما یک زن هستید، تحت پوشش قانون علیه آزار جنسی قرار نخواهید گرفت. حکومت ایران دوست دارد زنان را ملزم کند درخانه بمانند و خانه دار باشند. بنابراین، مجرمین جنسی مأموریت خود را برای کمک به دولت بدین منظورانجام می دهند. هرگاه تجاوز جنسی یا جرم جنسی علیه زنان رخ دهد، روحانیون می گویند: " مگر ما به شما نمی گوییم که در خانه بمانید، آرایش نکنید، با مردان صحبت نکنید!!!!"
7- اگر شما با یک زن متأهل ارتباطی داشته باشید، او محکوم به سنگسار خواهد شد. از طرفی دولت اعلام کرده است که دیگر این مجازات قرون وسطایی و وحشیانه را اجرا نمی کند، اما زمانی که دوربین ها ضبط نمی کنند، این کار را انجام می دهند. مسلمانان شیعه معتقدند که سنگسار دستور خداست و حکومت اسلامی نمی تواند کلمات خدا را نادیده بگیرد. اگر دولت بخواهد شما را دستگیر کند و بکشد، کافی است یک زن متاهل را به اتاق شما بفرستد و آنچه دراتاق اتفاق می افتد را ضبط و ثبت کند.
8- اگر شما را با یک بطری شراب پیدا کنند به 74 ضربه شلاق، پرداخت جریمه و بین یک تا شش ماه زندان محکوم می شوید، مگر اینکه شما خوش شانس باشید و پول کافی برای دادن رشوه به پلیس یا قاضی داشته باشید.
9- هر ساله حدود 20 هزار نفر کشته و صدها هزارنفر درحوادث اتومبیل درایران مجروح می شوند. نحوه رانندگی، اتومبیل های مونتاژ شده در ایران و جاده ها بسیار افتضاح است. اگر شما می خواهید زنده بمانید، ایران مقصد شما نیست.
10- بر اساس سخنان خامنه ای رهبر ایران " تمام غربیها وحشی هستند". بنابراین، اگر مقامات تصمیم به انجام هر کاری برای شما داشته باشند، شما را به چشم یک وحشی نگاه می کنند. 
 
مجید محمدی در پایان مقاله خود یادآور می شود، وقتی آمریکاییها و اروپاییها به ایران سفر می کنند، نمی دانند که در معرض خطرات جدی هستند. وی تأکید می کند، اگر می خواهید ایران را ببینید، دوباره فکر کنید، تماشای یوتیوب انتخاب امن شماست.
 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©