سانسور نماد باشگاه منچستر یونایتد درتلویزیون دولتی ایران
به روز شده در      دوشنبه 29 بهمن 1397     -   Monday February 18 2019

تلویزیون ایران درحین پخش بازی تیم های منچسریونایتد و پاریس سن ژرمن درچارچوب بازی های لیگ قهرمانان اروپا به یکباره نماد " شیطان سرخ" که بر روی لوگوی باشگاه منچستر بود را به دلیل ممنوعیت از القای پخش نمادهای افسانه ای سانسور کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

نماد شیطان سرخ ازسال 1970 بر روی لوگوی این باشگاه قراردارد. این نماد دراصل برگرفته از تیم راگبی محلی به نام "سالفورد رد دویلز" به ابتکار سر مت بیزبی، سرمربی فقید انگلیسی، می باشد. پیش از آن، نوارهای قرمز و زرد که آرم شهر منچستر می باشد به جای آرم این باشگاه گذاشته شد.

شبکه تلویزیون ایران به دلیل ممنوعیت پخش نشان موجودات افسانه ای، مجبوربه استفاده ازنشان قبلی این باشگاه با طرح قدیمی آن شد.

سرکان آکایون، روزنامه نگار اهل ترکیه، گزارش داد که این شبکه نماد اهریمنی را به دلیل آنکه ویراستاران برنامه اطلاعات زیادی درباره فوتبال نداشتند، از لوگوی قدیمی باشگاه که ازسایت گوگول برداشته شده بود، را استفاده کردند.

لازم به ذکر است ، پیش ازاین تصویر گرگ کاپیتول بر روی نماد باشگاه آ اس رم که در حال شیر دادن به دوبرادر جوان رمولوس و رموس را نشان می دهد، نیز سانسورشد.

دربازی مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا تیم منچستر و پاریس سن ژرمن به مصاف هم رفتند. در نیمه دوم این بازی، تیم پاری سن ژرمن، با یک ترکیب هجومی توانست به ترتیب دو گل را توسط پرسنل کیمپمبه و کیلیان امپابه به ثمر رساند. پاس هر دو گل توسط آنخل دی ماریا، هافبک پیشین منچستر، داده شد. این بازیکن درحین بازی توسط هواداران منچستر مورد اهانت قرار گرفت طوری که درواکنش به این اهانت ها، به طرفداران فحاشی کرده و با تمسخر بطری آبجویی که به طرف او پرتاب شد، را سرکشید.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©