مونا شیخ، کمدی استندآپ پاکستانی، در صدد شکستن مرزها
به روز شده در      جمعه 3 اسفند 1397     -   Friday February 22 2019

مونا شیخ برای اولین بارحساسیت های جنوب آسیا را با ارزش های آمریكایی درمی آمیزد. سخنان شیرین، شفاف و جسورانه او با دهانی بزرگ! او که نیمی از زندگی اش را در یک خانواده مسلمان و نیم دیگر را با پذیرش فرهنگ آمریکایی سپری کرده است، با توجه به حس شوخ طبعی اش، درپی شکستن مرزها می باشد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

مونا بدنبال پیشنهاد یکی از دوستانش برای اجرای کمدی استندآپ، اولین کار خود را در یک کلاب کمیک در شهرنیویورک آغاز کرد. اما بزرگ شدن او در یک خانواده مسلمان پاکستانی مانع پیگیری آرزوهایش به مدت 10 سال شد و بعد از این مدت مونا خانه پدری اش راترک کرد و به دنبال شغل مورد علاقه خود رفت.  او پس از مدت کوتاهی اقامت درنیویورک ، کار خود را تنها به تئاتر محدود نکرد ودر برنامه های تبلیغاتی شرکت های کداک، والمارت، برنامه تلویزیون کابلی و فیلمهای کوتاه اجرای نقش کرد.

در حال حاضر، مونا ساکن شهر لس آنجلس کالیفرنیا می باشد و درنقش کمدین وهنرپیشه دریک سریال کمدی تلویزیونی و سریال ویژه یک ساعته بازی می کند. مونا را می توان در سراسر لس آنجلس در جاهایی مانند: فروشگاه کمدی، کلاب کمدی فلاپرز، کارخانه خنده، خانه یخی پسدنا، هالیوود و بسیاری از جاهای دیگر یافت. اخیرا، مونا میزبان برنامه کمدی جویس نایت دنی کوک بود. او نخستین کمدین زن پاکستانی است که وارد هالیوود شده است. مونا اخیرا مصاحبه هایی با روزنامه های نیوزویک، گاردین، ال ای ویکلی، نیویورک پست، واشنگتن پست و بی بی سی انجام داده است. مونا همچنین برنامه هایی را در "باشگاه کمدی ریل فلاوا" در دوبی و لیسبون پایتخت پرتغال اجرا کرده است. او در ماه ژانویه 2019، برنامه " ویمن مارچ"  را اجرا کرد و به عنوان اولین زن استندآپ کمدی خاورمیانه در برابر50 هزارنفر از مخاطبان برنامه به  ایفای نقش پرداخت. او  برنامه ای را در "فروشگاه جهانی مشهور کمدی" در لس آنجلس با راه اندازی نمایشهای فروخته شده، ساخته است.

مونا شیخ در تالار خانوادگی کاسپین در اورنج کانتی برای مخاطبانی که اکثریت آنان ایرانی بودند روز 21 فوریه برنامه اجرا کرد که با استقبال بسیاری مواجه شد.

 

http://monashaikh.com/bio/

 

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©