حکومت جمهوری اسلامی، بشار اسد،حزب الله، حماس و حوثی ها را بر مردم ایران ترجیح می دهد
به روز شده در      چهارشنبه 15 اسفند 1397     -   Wednesday March 6 2019

وزارت امور خارجه امریکا در توییتر فارسی خود نوشته است: دنیا صدای معلمان ایرانی را می شنود، اما رهبران جمهوری اسلامی ایران همچنان بشار اسد، حزب‌الله، حماس و حوثی‌ها را به مردم خود ترجیح می‌دهند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

این سایت توییت کرده است: میلیونها دلاری که هر سال خرج ماجراجویی‌های این رژیم انقلابی می‌شود، می‌تواند برای رفاه مردم ایران صرف شود.

گفتنی است ، طی سه روز اخیر تعدادی از آموزگاران مدارس سراسر کشور بدلیل وضعیت نابسامان معیشتی خود تحصن کرده اند. در این راستا تعدادی از آموزگاران کنشگر از طریق شبکه های اجتماعی از تمامی همکاران خود دعوت کردند در تحصن ۱۲، ۱۳ و ۱۴ اسفندماه شرکت نمایند. یکی از کنشگران اهل مشهد به نام محمد حسین سپهری که پس از کار معلمی، برای امرار معاش کارگری می‌کند، از نارسایی‌های نظام آموزشی کشور و وضعیت ناگوار معیشتی آموزگاران این چنین می گوید: حاکمیت از محدودیت‌های اخلاقی معلمان سو استفاده کرده و با وجود اینکه ، شرایط آموزشی، معیشتی معلمان روز به روز سخت‌تر می‌شود،آنها اعتراضات معلمان را نادیده می‌گیرند.

وی خطاب به صحبت‌های اخیر روحانی گفت: اگرمنتخب مردم هستید باید به خواست مردم کار کنید، اگر نمی‌توانید شما باید خداحافظی کنید، نه ما.

محمدحسین سپهری با اشاره به شعری از صائب تبریزی تأکید کرد: می‌خواهیم صدایمان را بلند کنیم تا آقایان خوابزده صدایمان را خوب خوب بشنوند،

                                    سنگین نمی‌شد این همه خواب ستمگران                گر می‌شد از شکستن دلها، صدا بلند

 

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©