دروغ بزرگ آخوند خامنه ای در آغاز نوروز ۱۳۹۸
به روز شده در      یکشنبه 4 فروردین 1398     -   Sunday March 24 2019

خامنه ای در بخشی از سخنرانی خود، در نخستین روز فروردین ماه ۱۳۹۸ چنین اظهار داشت: ...ببینید! به طور کلّی من این را به شما عرض بکنم؛ این نتیجه‌ی مطالعات فراوان و مشاهده‌ی تجربیّات خودمان و تجربیّات دیگران است: من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است، هم زورگو است، هم بی‌منطق است، هم زیاده‌ خواه است. اینها هیچ منطقی سرشان نمیشود؛ با منطق واقعاً [بیگانه‌اند]. در باطن، سیاستمداران غربی آدمهایی هستند به معنای واقعیِ کلمه وحشی.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

 

تعجّب نکنید؛ بله، کت و شلوار میپوشند، کراوات میبندند، ادکلن میزنند، کیف سامسونت دستشان میگیرند، امّا وحشی‌اند؛ عملاً کارهای وحشی‌ها [را میکنند]. شما ملاحظه کنید در همین قضیّه‌ی اخیر نیوزیلند و کشتار مسلمانان، خب در دو مسجد یک نفری وارد میشود، ده‌ها نفر را به رگبار میبندد، بیش از پنجاه نفرِ آنها را به قتل میرساند، شهید میکند؛ خب این اسمش تروریسم نیست؟ اروپایی‌ها، نه سیاستمدارانشان، نه مطبوعاتشان حاضر نشدند نام حرکت تروریستی روی این کار بگذارند؛ گفتند حرکت مسلّحانه! این حرکت مسلّحانه است؟ پس تروریسم چیست؟ هر جایی که یک حرکتی علیه یک فرد حتّی انجام بگیرد که مورد علاقه‌ی آنها است، آنجا تروریسم و حقوق بشر و همه‌ چیز ردیف میشوند برای مقابله امّا اینجا -به این وضوح- به این حرکت، [حرکت] تروریستی نمیگویند! اینها این جوری‌ هستند.” 

و اما فرازهایی از اظهار نظرهای رهبران دنیای غرب نشان می دهد که خامنه ای تا به چه حدی به ملت ایران دروغ می گوید و به مانند خمینی خدعه می کند

 

نخست وزیر نیوزیلند:

اکنون این واضح است که تنها توصیفی که می توانیم از حادثه داشته باشیم یک حمله تروریستی است.

نخست وزیر بریتانیا:

امروز صبح با نخست وزیر نیوزیلند در تماس بودم تا عمیق ترین مراتب تاسف مردم بریتانیا را از این حمله تروریستی وحشتناک در دو مسجد کرایست چرچ اعلام کنم

صدراعظم آلمان:

هم چون بسیاری دیگر با وحشت،  خبر هراسناک حمله تروریستی به دو‌مسجد کرایست چرچ را شنیدم  

رییس جمهور ایالات متحده امریکا:

امروز با خانم اردن نخست وزیر نیوزیلند صحبت کردم تا مراتب همدردی همگانی ملتم را از حمله  تروریستی هیولاوار به دو مسجد، اعلام کنم. مکان های مقدس پرستش بدل به صحنه شرارت باری از کشتار شدند، دیدیم حادثه بسیار وحشتناکی رقم خورد.  

نخست وزیر استرالیا:

و ما این جا ایستاده ایم و به طور مطلق محکوم می کنیم ، حمله منجر به تلفاتی را که توسط یک تروریست راستگرای خشن انجام شد

وزیر کشور فرانسه:   

می خواهم یاد قربانیان حمله تروریستی در نیوزیلند را گرامی بدارم.

شهردار لندن:

حمله ای تروریستی بود به مردان و زنان و کودکان، آنان به عمد به خاطر ایمانشان هدف قرار گرفتند. محلی که در آن جا پرستش می کردند به عمد، هدف قرار گرفت چون یک مسجد بود.   

 

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©