سخنرانی دکتر سروش دباغ با عنوان « در هوای سهروردی»
به روز شده در      سه شنبه 4 مرداد 1401     -   Tuesday July 26 2022

سخنرانی دکتر سروش دباغ، نویسنده و مترجم ایرانی در حوزه دین، فلسفه، ادبیات با عنوان « در هوای سهروردی » روز سه شنبه 2 آگوست از ساعت 7:30 بعدازظهر به وقت شرق آمریکا ( 4:30 بعدازظهر بوقت غرب آمریکا) بر روی زوم به آدرس : http://zoom.us/j/92251632121 با پسورد Kanoon برگزار می گردد. این رویداد به زبان فارسی می باشد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی

دکتر سروش دباغ پژوهشگر، نویسنده و مترجم ایرانی حوزه دین، فلسفه، ادبیات و روان درمانگر می باشد. وی هم اکنون مدیریت موسسه معرفت و پژوهش در تهران و بنیاد فرهنگی سهروردی در تورنتوی کانادا را بر عهده دارد و در دانشگاه تورنتو نیز به عنوان پژوهشگر مشغول به فعالیت است.

دکتر دباغ درعین حال که دکترای داروسازی خود را دردانشکده داروسازی دانشگاه تهران می گذراند، همزمان به مطالعه در ادبیات فارسی و فلسفه پرداخت. سپس به بریتانیا رفت و دکترای خود را در مقطع فلسفه تحلیلی از دانشگاه وارویک دریافت نمود و به تهران بازگشت و در دانشگاه های مختلف، دروس فلسفه اخلاق، فلسفه وینگشتاین و تاریخ فلسفه تحلیلی را تدریس نمود.

او در سال 1390 که دوره فوق دکتری در گروه مطالعات تاریخی دانشگاه تورنتو را می گذراند، در رشته روانشناسی نیز تحصیل کرد و وارد عرصه روان درمانگری در کنار فلسفه شد.  وی هم اکنون در آن دانشگاه مشغول پژوهش است. دکتر سروش دباغ از زمان دبیرستان به اشعار سهراب سپهری علاقمند شد و چندین کتاب و  جلسه درس گفتار در شرح « اندیشه های سپهری»  منتشر کرده است.

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©