اجرای نمایش ایرانیان مقیم لس آنجلس برای ادای احترام به «خدانور لجه ای» در چهلمین روز کشتار جمعه خونین زاهدان
به روز شده در      جمعه 20 آبان 1401     -   Friday November 11 2022

تعدادی از ایرانیان مقیم لس آنجلس به مناسبت چهلمین روز کشتار جمعه خونین زاهدان و برای یادبود خدانور لجه ای، نمایشی را در خارج از موزه هنرهای معاصر لاکما در لس آنجلس اجرا کردند. این گروه در حالی که لباس های سیاه پوشیده بودند، خود را به تیرهای چراغ برق ورودی بلوار ویلشایر لاکما بستند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
دکتر کامران یدیدی
 
پس از اجرای این نمایش، بروشورهایی برای آگاهی بیشتر حاضرین و تماشاچیان این نمایش توزیع گردید. در این بروشور آمده است:
 
«انقلابی در خیابان‌های ایران در حال وقوع است که رژیم جمهوری اسلامی با خشونت تلاش می‌کند آزادی‌خواهان را ساکت کند. فهرستی بی پایانی از جنایات این رژیم علیه بشریت وجود دارد که یکی از وحشیانه ترین آنها، کشتار زاهدان است.
هدف از اجرای این اجرای نمایش، ادای احترام به خدانور و همه زنان و مردان دلیر ایرانی است که در خیابان های ایران «برای آزادی» از جان خود گذشته اند و به اعتراضات خود ادامه می دهند. » 
در اجرای این نمایش همچنین از اقدام جسورانه فائزه براهویی، دانشجوی دانشگاهی که به تجاوز به دختر 15 ساله اعتراض کرد و اکنون در بازداشت به سر می برد و احتمالاً با مجازات اعدام روبرو شده است، تجلیل شد.
یادآوری می گردد، در 30 سپتامبر، گروهی از تظاهرکنندگان پس از نماز جمعه، در مقابل پاسگاه پلیس زاهدان تجمع کردند و خواستار پاسخگویی در مورد تجاوز به یک دختر 15 ساله توسط یک فرمانده نیروی انتظامی شدند. ولی نیروی انتظامی به روی تظاهر کنندگان آتش کشود و تعدادی از تظاهرکنندگان را کشتند.
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©