اظهار همدردی شاهزاده رضا پهلوی در روز جهانی هولوکاست
به روز شده در      دوشنبه 10 بهمن 1401     -   Monday January 30 2023

شاهزاده رضا پهلوی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی هولوکاست (27 ژانویه)، با ارسال پیامی در تویئتر ، با یهودیان ایران و جهان اظهار همدردی کرد.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
وی در این پیام اظهار داشت: « روابط ایران با یهودیان به زمان کوروش کبیر در بیش از دو و نیم هزاره قبل برمی‌گردد. در یادروز جهانی هولوکاست، در کنار جامعه یهودیان ایران و پیروان این آیین در سراسر جهان، یاد قربانیان این رویداد توسط نازی‌ها را گرامی می‌داریم.»
شایان ذکر است، روز ۲۷ ژانویه، به منظور بزرگداشت یادبود قتل عام ۶ میلیون یهودی و میلیونها نفر از دگر‌اندیشان و دگرباشان توسط آلمان نازی، از سوی سازمان ملل متحد «روزجهانی هولوکاست»  نامگذاری شد.  
رژیم تبهکار جمهوری اسلامی و در راس آن خامنه ای و احمدی نژاد و سایر وابستگان به این رژیم به هزینه ملت ایران این رویداد را انکار کرده و می کنند.
رئیس و اعضای هیأت مدیره فدراسیون یهودیان ایرانی مقیم آمریکا و ربای آبراهام کویر معاون اجرایی «سایمون ویزنتال سنتر» در لس آنجلس از همدری شاهزاده رضا پهلوی با یهودیان ایران و جهان در روزجهانی هولوکاست تشکر و قدردانی کردند.
 
خبرگزاری ایرانشهر نیز از همدردی شاهزاده رضا پهلوی با یهودیان جهان بویژه یهودیان ایرانی در این روز،  تشکر و قدردانی  می نماید.   
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©