فراخوان آنجلینا جولی برای شرکت در نمایشگاه نیویورک در حمایت از مردم ایران
به روز شده در      پنجشنبه 4 اسفند 1401     -   Thursday February 23 2023

آنجلینا جولی به منظور همبستگی با مردم ایران، در اینستاگرام خود نوشت، او و فرزندانش «شیلو» و «زهرا» یک دسته از موهای خود را کوتاه کردند و برای شرکت در یک نمایشگاه هنری در نیویورک ارسال نمودند. وی در این پست از طرفداران خود خواسته است تا با ارسال موی خود صدای مردم ایران باشند.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN
 در این پست اینستاگرام، ویدئوئی به اشتراک گذاشته شده است که نشان می دهد دختر جولی و چند دختر دیگر در حال کوتاه کردن موهای خود می باشند و دسته ای از موهایشان را برای نمایشگاهی که در ماه مارچ همزمان با روز جهانی زن در نیویورک برگزار می گردد، ارسال کردند. 
 
 آنجلینا جولی در خصوص برگزاری این نمایشگاه نوشته است: "دوست من «پرون نوری» Prune Nourry در حال تهیه پروژه هنری برای همبستگی با زنان شجاع ایران است که برای تساوی حقوق خود مبارزه می‌کنند . خانواده من نیز در این پروژه شرکت می کند و هرکسی از دوستان می‌تواند با ارسال یک دسته از موهای خود، قبل از ۲۵ فوریه، در این پروژه هنری شرکت نماید.این نمایشگاه در 8 مارچ 2023 مصادف با روز جهانی زن در نیویورک برگزار می شود."
 
آنجلینا جولی مدت‌هاست که در امور بشردوستانه سرمایه‌گذاری بسیاری کرده است. او مدت بیش از دو دهه سفیر سازمان ملل بود. در حالی که از سنین جوانی درگیر هالیوود بود، بازی در فیلم‌ها و کارگردانی آن‌ها را بر عهده داشت، بر روی سلامت زنان و کودکان در مناطق مختلف جهان نیز سرمایه‌گذاری کرده است.
 
در پایان سال گذشته، جولی به کار خود با سازمان ملل پایان داد و تمرکز خود را بر روی کارهایی گذاشته است که بتواند صدای افراد دیگر باشد. او در اینستاگرام خود نوشته است: «من اکنون با سازمان‌هایی کار می کنم که بتواند صدای بلند افرادی باشد که بیشتر تحت تأثیر جامعه قرار گرفته اند. »
 
لینک پست اینستاگرام آنجلینا جولی 
 
ترجمه خبرگزاری ایرانشهر 
 
 
 
بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©