«کمربند سیاه» سوغات عابدزاده از سفر به آمریکا
به روز شده در      شنبه 12 تیر 1395     -   Saturday July 2 2016

احمدرضا عابدزاده کاپیتان و دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی روز سه‌شنبه 5 جولای 2016 به ایران باز می‌گردد که در این سفر کمربند سیاه فدراسیون جهانی تکواندو را به صورت افتخاری و برای تشویق نسل‌های آینده به فعالیت‌های ورزشی کسب کرده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

باشگاه هنرهای رزمی پارس که میزبان آقای عابدزاده در شهر سن دیه‌گو در جنوب غرب ایالات متحده آمریکا بود، توانسته با هماهنگی فدراسیون جهانی هنرهای رزمی (تکواندو)، کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران را دارنده افتخاری کمربند سیاه این فدراسیون کند.

در متن لوح تقدیر این باشگاه با تمرکز بر نقش مربیگری و آموزشی چهره‌های ورزشکار، خطاب به آقای عابدزاده آمده است: «باشد تا در سال‌های پیش رو، بتوانید برای کشور عزیزمان، نسل‌هایی هماند خود تربیت کنید.»

باشگاه هنرهای رزمی پارس به همت موسس ایرانی‌تبار این باشگاه در سال 2008 میلادی تاسیس و فعالیت‌های ورزشی خود را در منطقه جنوب کالیفرنیا ادامه می‌دهد. در این مرکز ورزشی گروهی از مدال آوران ورزش‌های رزمی ایران از جمله هدی صیادی‌نژاد، باران پور‌فرهاد، پیمان اسکندری، کیوان کریمی و مهدی نجیب عضویت دارند.

احمدرضا عابدزاده نیز به مانند  گروه پرشماری از ورزشکاران و فوتباليست‌هاي مشهور بر اساس قانون اعطای تابعیت به قهرمانان ورزشی، دارنده گرین کارت آمريکا است و به همين دليل برخي اوقات به اين کشور سفر کرده و اکثر اوغات در شهر ارواین (اورنج کانتی) اقامت مي‌کند. پیشتر برخی وب‌سایت‌های نزدیک به محافظه‌کاران رفت و آمد آقای عابدزاده به ایالات متحده را دلیلی برای تاختن به این چهره سرشناس و محبوب ورزشی در ایران قرار داده بودند.

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©