کتاب " شدن" میشل اوباما ، رکورد چاپ درایران را شکست
به روز شده در      چهارشنبه 8 اسفند 1397     -   Wednesday February 27 2019

ناشر ایرانی نسخه ترجمه شده کتاب " شدن" خاطرات میشل اوباما بانوی اول امریکا، می گوید طی کمتر از یک ماه، این کتاب به چاپ هفدهم رسید.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر
HEIDARI SAMAN

 

کتاب " شدن" که توسط علی سلامی به زبان فارسی ترجمه شده است، اولین باردر ایران در 15 ژانویه امسال توسط انتشارات مهراندیش منتشرگردید.

ناشر این  کتاب، نسخه شانزدهم آن را با تیراژ 500 نسخه منتشر کرد ولی برای چاپ هفدهم این رقم را به 1000 نسخه افرایش داده است.

کتاب خاطرات بانوی اول امریکا در هفته اول پس از انتشار در 13 نوامبر، بیش از 1.4 میلیون نسخه به صورت چاپی و دیجیتالی در ایالات متحده و کانادا فروخته شد.

این کتاب که توسط انتشارات تاج( Crown) در آمریکا به چاپ رسیده،  به 24 زبان زنده دنیا نیز منتشر شده است. کتاب " شدن" طی 15 روز، رکورد فروش را نسبت به کتابهای دیگر که در سال 2018 به چاپ رسیده، شکسته است.در اولین روز، بیش از 725000 نسخه به فروش رسید که یکی از شگفتی های سال بشمار می آید.

فروش کتاب " شدن" نسبت به فروش کتاب خاطرات، دیگربانوی اول آمریکا، هیلاری کلینتون، نیز تجاوز کرده است. در سال 2003، کتاب هیلاری کلینتون با عنوان "زندگی با تاریخ " ، اولین هفته در حدود 600،000 نسخه فروش داشت.

این کتاب همچنین دربین عناوین کتابهای غیر تخیلی بزرگسالان در کشورهای انگلستان، آلمان، فرانسه، هلند، اسپانیا، دانمارک و فنلاند رتبه اول را به خود اختصاص داد.

کتاب " شدن" پنجره ای به روی زندگی شخصی میشل اوباما، بانوی اول پیشین آمریکا قبل و پس از ورود به کاخ سفید است. میشل در خاطراتش با بیان داستانی صمیمی، خواننده را به زندگی شخصی اش دعوت می کند و تجربیات خود را از زمان کودکی در شیکاگو تا زمانی که بانوی اول آمریکا می شود ، بیان می کند.

https://www.batonrougepost.com/news/259466537/michelle-obama-becoming-breaks-publishing-record-in-iran

 

بیشتر بخوانید.....
تبلیغات
HEIDARI SAMAN
دکتر کامران یدیدی
خبرگزاری ایرانشهر در شبکه های اجتماعی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوطه به خبرگزاری ایرانشهر می باشد
Iranshahr News Agency Copyright ©